gewoon niet leuk meer

Ach je lieve menneke!! Wij hebben dit met Margo ook gehad, die was al 9 pond en 54 cm toen ze kwam! Vervolgens zette ze die lijn ook buiten de baarmoeder voort. Het werd zelfs zo erg dat toen ze 21 maanden was ze van het cb voorstelden om met hormonen aan de slag te gaan om de groei te remmen. Ik heb gevraagd of ze wel goed bij hun hoofd waren en ben kwaad weggelopen... mijn kind op zo'n leeftijd ff volproppen met hormonen!!! Van het gewicht zie je er nu niks meer van terug, ze is gewoon mager (zeker nu met die longontsteking)! Qua lengte is ze nog steeds de langste meid van de klas, maar niet extreem veel groter. Het trekt dus vanzelf wel weer bij.
Omdat ze zo groot zijn verwachten mensen ook meer van ze (ze denken immers dat ze ouder zijn) dus je moet er voor waken dat je mannetje niet op zijn tenen gaat lopen om maar aan ieders verwachtingen te voldoen. Blijf hem zeggen dat ie goed is zoals ie is als er weer eens iemand vervelend doet.
Laat die mensen maar denken....jij weet het beter, het is jouw mannetje!

Liefz esz

Och, laat je niet gek maken, ik vind het super moeilijk om de leeftijd in maanden te schatten, zit er ook altijd langs ;-)
Onze jongens waren ook behoorlijk op gewicht/lengte en die werden ook vaak wt ouder geschat, wel duf dat iemand vraagt of je het zeker weet????

Ik zal me er ook niks van aantrekken hoor, ik heb ook grote kids en daar ben ik trots op hahahaha.

Het is kan alleen vervelend zijn als ze bijvoorbeeld een jaartje of 2 zijn en ze worden een jaartje of 4 geschat (andere benaderen je kind dan heel anderes terwijl hij nog maar 2 is ipv 4!!.)

Maar inderdaad wel raar van die ene opmerking "weet je het zeker?? EHHHHHH dhuuuuu !!sommige mensen kunnen zo achtelijk zijn!!

Groetjes Anne

Ach mensen roepen maar wat! Ik heb ook al eens gehad dat mensen vroegen of het een jongen of meisje was. En dan had ie een blauw dekentje en lakentje en een donkerblauw knuffelbeertje en een donkere jas aan!

Ik heb hetzelfde omdat ivo qua lengte en gewicht op de ' plus een lijn' zit, lekker laten kletsen dus.
Net naar cb geweest. Ivo is nu 16weken. De cb arts had vorige keer gezegd dat ik mocht beginnen met groente/fruit. Vandaag bij de verpleegkundige blijkt dat de cb-arts zich ws zelfs vergist had!

Ooh wat heerlijk om te lezen dat er meer grote mennekes en meiskes zijn. Rick is ook een flinke en ik krijg ook altijd opmerkingen. Moest wel lachen om die opmerking van 'weet je het zeker'. Waar halen ze het lef vandaan! Ik zou echt hebben gereageerd van jeetje, geen idee joh, ik zal de geboorteakte er nog eens op naslaan;) Bij mij gaat het altijd het ene oor in en het andere weer eruit. Alles klopt wat groei betreft, dus laat de rest maar l*llen;)

Terug
Bovenaan