gewoon nieuwsgierig

voelde me ook genant, maar dan om over abortussen te beginnen. ik besef
dat er hier op het forum erg veel vrouwen aanwezig zijn die al zoveel
ellende hebben meegemaakt om zwanger te kunnen worden en ik heb niets
nodig. voor mijn dochter heb ik al in een zeer vroeg stadium voor haar
gekozen, omdat ik wist dat ik haar alleen moest gaan opvoeden. de twee
zwangerschappen daarna, kon ik dat niet nog eens doen. nu, 16 jaar
later, word ik weer zwanger, van een man waarvan testen hebben gebleken
dat hij onvruchtbaar is en sta ik weer voor de keus om het kindje deels
alleen op te voeden. ik vind dat de wereld niet eerlijk is. zeker niet
wat betreft zwanger zijn en worden! het is niet eerlijk verdeeld!



maar anita, je hebt gelijk, iedere zwangerschap telt mee! hoe klein en
jong ook. er groeit leven in je lijf en dat is vanaf dag 1 van de
bevruchting. en het hoort bij je, het maakt wie je bent



groetjes

marretje

 
Tjonge als ik jullie verhalen lees ben ik toch wel   een gezegend mens! Ik mag mijn handen dichtknijpen! Ben blij dat   ik nooit voor de keus heb   moeten staan of ik het kindje wegmoest halen of   niet! Ik hoop ook niet   ooit voor die keus te staan! Ik neem mijn petje voor jullie af!!!!
Suzanne
 
Hallo Anita...

Stel je voor, als het allemaal goed was gegaan had je je eigen elftal met reservespeler al gehad... Sorry niet verkeerd bedoeld natuurlijk. Ik zou zelf graag veel kinderen willen maar ik weet dat het maar bij 2 zal blijven. Wil ook helemaal super genieten van deze zwangerschap omdat, als alles goed gaat, dit de laatste keer zal zijn dat ik een leventje in mijn buik heb. Ben toch wel jaloers op jou en Hester hoor...

Dit is mijn 3e zwangerschap waarvan 1 miskraam. Ben ik alleen ff aan het denken. Bij de eerste was het eigenlijk een tweeling maar hier is een vruchtje bij 7 weken gestopt met groeien. Tijdens de echo vroegen ze ook of ik een bloeding had gehad maar dat was niet zo... Dus ja hoe ga ik dit tellen???

Groetjes Daniëlle
 
Hoi, hoi,

hihi, je hebt helemaal gelijk! Als die andere zwangerschappen ook waren uitgedragen, had ik inderdaad een volledig elftal gehad!!!! Alleen geloof ik dan dat ik er echt al een tijdje mee gestopt was hoor. Stel je voor zeg......
alhoewel, mijn schoonzus dat gisteravond ook al vroeg!!!

Ik heb gisteren onze website vernieuwd en gepubliceerd. Dus wij gisteravond mijn schoonouders bellen met de mededeling dat ze echt even moesten gaan kijken.
Binnen 3 minuten hingen ze aan de telefoon! 5 minuten later mijn schoonzus die direct getipt was door mijn schoonmoeder. Ontzettend leuke reacties gehad. We zochten een ludieke manier om het wereldkundig te maken, en dat is gelukt!

Nu wachten op meer reacties. Leuk, leuk, leuk!

Anita
 
Tjee zeg, wat heb ik een geluk als ik jullie verhalen allemaal lees...
Dit is onze eerste zwangerschap en onze uk is met liefde tot stand gekomen. We zijn beide reuze trots op ons wonder en proberen met volle teugen te genieten. Hoewel dat nog een beetje lastig is als je loopt met een geheim... Toch willen we het nog even voor ons houden tot net voor  onze bruiloft (12 weken) op 14-6.
Ik wens jullie veel geluk en alle goeds voor deze bijzondere tijd in een vrouwen leven.
En Anita, wat een schat van een kind hebben jullie op jullie site zeg! Heel schattig meisje.

Groetjes J
 
Terug
Bovenaan