gewoon onrustig of gaat het beginnen?

sinds vanmorgen kan ik niet meer rustig op een stoel zitten.
hoe ik ook ga zitten doet het me pijn.
ik kreeg ook zomaar ineens steken onderin mijn buik en het houdt maar niet op.
het word ook steeds regelmatiger...
alleen mijn buik is gewoon heel zacht.
zelfs onderin word hij niet hard.

wat kan dit zijn want begin me beetje zorgen te maken

ff je vk bellen meis,

ik weet niet wat het is, kunnen voorweeën zijn, maar als ze regelmatig komen....... hmmm

Ik zou ff bellen als ik jou was... al is het maar om gerustgesteld te worden...

Laat je ff weten wat ze zegt??

Rustig aan

Liefs

Hey,
vervelend hoor, kan gewoon van het indalen zijn en voorwerk, als het echt begint merk je het wel (al heb je daar nu niks aan) Die laatste weken heb je zoveel van dit soort momenten en het hoort er vaak helaas gewoon bij!!
Maar een zachte buik is wel een teken dat het niet echt rommelt, een echte wee komt idd regelmatig, voelt in het begin vaak als een menstruatiekramp met harde buik!
Ga even lekker een uurtje op bed liggen misschien dat je je daarna beter voelt,, evt nog ff lekker onder de douche (heb je een krukje wat je onder de douche kan zetten, kun je lekker ontspannen zitten)
Als je het later vandaag nog steeds niet vertrouwd gewoon de vk weer bellen!
Succes
Liefs MJ

ik weet niet hoe menstruatiekramp voelt MJ. ik heb dat nog nooit gehad.. en indalen kan het niet zijn wat dat proces is al helemaal afgerond. ik ben veel te onrustig om te gaan liggen. en waar dat door komt weet ik ook niet.
maar ik voel me er allemaal niet fijn bij.

zou dan toch nog een keer de verlosk bellen en gewoon aangeven dat je het niet vertrouwd. maar geloof me als de weeen echt begonnen zijn herken je het wel hoor. maar het zouden oefenweeen kunnen zijn. houdt de tijd in de gaten dat ze komen en als dat een uur lang regelmatig is dan zou ik gewoon weer bellen, sterkte

Terug
Bovenaan