gewoon onrustig of gaat het beginnen?

Nou rustig aan dan maar. Ken het heel goed van mn eerste zwangerschap. En je maar druk maken over van alles en nog wat he!!! (ik tenminste)
Was bij mij destijds rond de 35 weken en bleek dat hoewel mijn zoon allang ingedaald was wel hiermee te maken te hebben. Doordat het hoofdje op het bekken drukte werd de buik onrustig en had ik redelijk wat pijn. Het enige wat hielp was er niet aan denken...maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan he!!

Ik liep daarna nog wel door tot 42 weken zwangerschap...ik hoop dat dit voor jou niet zo is!

wel vreemd hoor, ook wel raar dat de verlosk er zo me omgaat, als het zo door blijft gaan gewoon weer bellen hoor, beter 1 keer teveel dan 1 keer te weinig. sterkte en houdt ons op de hoogte

heb er een uurtje last van gehad. waarvan een half uur echt om de 3 min. en nu is heel mijn buik weer rustig.
heb ook het idee dat ze weer in slaap is gevallen (wat meestal is rond deze tijd)

een vriendin van mij die 10 dagen verder is, is net naar de verloskundige geweest. zij heeft dezelfde klachten als mij en de verloskundige heeft haar verteld dat het erbij hoort. en ze zich geen zorgen hoeft te maken

jeetje spannend zeg, mijn eerste is met 31 weken geboren. ik had toen echt geen idee wat ik moest voelen, had wel tussen de 4 en 6 minuten krampen. Belde mijn VK omdat ik me zorgen maakte (dacht dat het oefenweeen waren) maar het was echt begonnen, lag binnen een uur in een ziekenhuis...dus beter 1 keer te veel bellen dan 1 keer te weinig. `hoop dat het rustig blijft en dat het er bij hoort, iedere zwangerschap is anders!!

Terug
Bovenaan