A ANONYMOUS_USERNAME jul 1, 2008 #9 Lekker blijven pronken met je knappe meiden. Ze lijken veel op elkaar. Kan me voorstellen dat je supertrots bent! Groetjes, Nelly.
Lekker blijven pronken met je knappe meiden. Ze lijken veel op elkaar. Kan me voorstellen dat je supertrots bent! Groetjes, Nelly.
A ANONYMOUS_USERNAME jul 2, 2008 #10 Wat is Fay toch een heerlijk meisje om te zien!! Knappe kindjes heb je Ilse!!!
A ANONYMOUS_USERNAME jul 4, 2008 #11 Wat een schitterende meiden zijn het toch, echte plaatjes om trots op te zijn! Fijn dat het allemaal zo goed gaat! Geniet ervan! Lisenka mv Tessa
Wat een schitterende meiden zijn het toch, echte plaatjes om trots op te zijn! Fijn dat het allemaal zo goed gaat! Geniet ervan! Lisenka mv Tessa
A ANONYMOUS_USERNAME jul 4, 2008 #12 Ik kan me voorstellen dat je trots bent, wat een prachtige meiden! Vooral die van hun samen, heerlijk, daar kan je uren naar kijken. Groetjes Fennie en Jente
Ik kan me voorstellen dat je trots bent, wat een prachtige meiden! Vooral die van hun samen, heerlijk, daar kan je uren naar kijken. Groetjes Fennie en Jente
A ANONYMOUS_USERNAME jul 4, 2008 #13 wat een schitterende kinderen! Logisch dat je daar super trots op bent. Groetjes, mv Tijs