gewoon

Hoi Corina en Jacqueline,
Wat een gedoe allemaal he?
Ik ben ook zo'n rots in de branding en kon ook niet goed mijn gevoel tonen.
Ik probeerde zo snel mogelijk mijn emoties weer de baas te zijn. Mijn man raakt volgens mij alleen maar van slag als ik erg sown zou zijn. En ik ben als de dood dat hij het dan niet nog een keertje aandurft. Op zich gaat het met mij wel redelijk goed. Ik hou me nu erg vast aan het proberen om snel weer zwanger te worden (dit moet ook wel want anders ben ik echt te oud).
Wel lief dat jouw man dit allemaal voor jou geregeld heeft Corina. Nog gefeliciteerd met je verjaardag.
Jacqueline, ik herken jouw gevoel wel over wel of niet een curretage.
Ik wilde dat eerst ook helemaal niet. Maar uiteindelijk werd ik steeds banger voor een miskraam op een moment dat ik het helemaal niet weet. Ik werd steeds banger voor de pijn en voor het onverwachte. Ik was blij dat ik uiteindelijk de curretage had. Dat is allemaal op zich ook goed gegaan. Alleen begon ik na 1 week ineens helder bloed te verliezen. Ik heb toen gebeld met het ziekenhuis. Ik mocht toen 1 uur later terug komen op controle. Toen kreeg ik te horen dat er weefselresten waren achter gebleven en dat mijn baarmoeder vol met bloed zat.
Ik moest toen voor een spoedcurretage. 1 uur later lag ik weer in een bed richting ok. Dat vond ik een hele rare en nare gewaarwording. Je gaat gewoon werken en 's avonds kom je uit het ziekenhuis thuis. Heel bizar.
Nu ben ik inmiddels gelukkig ongesteld geworden. Netjes op tijd, want binnen 4 weken na mijn eerste curretage. Nu mag ik er weer lekker voor gaan en dat vind ik veel prettiger dan dat je veilig moet gaan vrijen.
Ik wil Jacqueline veel succes wensen met haar beslissing en jullie beiden veel sterkte en succes wensen voor de toekomst.
Groetjes van Caroline

Hi,

De beslissing is genomen, donderdag moet ik naar het ziekenhuis voor curretage. Op een of andere manier geeft het me wel wat rust. Het idee dat we daarna weer verder kunnen. Vandaag zijn we bij de gynaecoloog geweest. Hij had goed antwoord op al m'n vragen en we hebben nog een echo gedaan om alle twijfel weg te nemen. Ondanks alles heb ik over vandaag een positief gevoel.
Wat lief van je vriend Corina, volgens mij is het erg lastig voor onze jongens om in te schatten wat we wel en niet willen of kunnen waarderen op dit moment, maar dit had ie toch maar even goed gedaan!
Caroline, ik duim voor je dat je volgende menstruatie een maand of negen op zich laat wachten.
Dank jullie wel!

xJacqueline

Hallo meiden
ik zit meestal op het andere deel van het forum mr wilde hier ook eens kijken. Heb ontzettende bewondering voor jullie gekregen al lezende!
Ieder heel veel sterkte en ik hoop met jullie mee op een gezond kindje!
Groetjes Ella

Hoi Jacqueline,
Ik wil je donderdag heel veel sterkte wensen. Mij is het mee gevallen ik hoop dat jij het ook zo ervaart. Ik vond het prettig dat het gewoon achter de rug was en dat je niet meer hoeft af te wachten.
Succes en laat wat horen zodra je daar zin in hebt.
Groetjes van Caroline

NB Ella dank voor je medeleven.

Hoi Jacqueline,

Ik zal ook voor je gaan duimen dat het morgen allemaal goed gaat. Het zal best vreemd zijn als je weer wakker word. Vrijdag heb ik een lunchafspraak met een collegaatje. Zij werkt op een heel ander onderdeel binnen ons bedrijf(erg groot bedrijf) en had mij een hele mooie bos bloemen gestuurd om mij veel sterkte te wensen. Het lullige is dat 3 dagen na het versturen van de bloemen zij zelf een miskraam heeft gekregen (38 jaar en voor de 1e keer zwanger)tja zo zie je maar weer dat gedeelde smart ook weer halve smart is. Ff een gesprek met iemand die helaas zo goed weet wat je voelt.

Over 1,5 week lekker op vakantie en daar zie ik nu echt even naar uit.

Jacqueline nogmaals ik zal morgen aan je denken en veel sterkte !!!!

Groetjes,

Corina

Dank aan jullie allemaal vanwege de antwoorden op mijn berichtje "Miskraam/test". Ik heb even niet terug kunnen reageren vanwege acute blaas/urineweg ontstekingen met hevige koorts en buikpijnen, ik was direct in paniek, ben nl. nog niet ongesteld (nu 7 wkn. geleden gecurreteerd) Ook gaan dan meteen de bellen rinkelen dat de miskraam misschien wel hierdoor is gekomen, loop ik al langer met een ontsteking?? Veel vragen waar ik geen antwoord op zal krijgen, met een goede antibioticakuur is alles nu weer rustig. Emotioneel vind ik het allemaal best zwaar, ook ik ben zo ´n sterke onafhankelijke vrouw met een managementfunctie die weer "gewoon" de draad moet oppakken.... m ´n man is gelukkig wel meevoelend. We hopen net als jullie snel weer op een nieuwe kans. Ben trouwens wel erg blij met de herkenning in jullie berichten hierboven.
PS: Jacqueline, heel veel sterkte. Je hebt een wijze beslissing genomen!
groetjes, Claudia

Hoi Claudia,
Veel sterkte gewenst met je ontsteking!
Ik weet niet of zoiets een mk kan veroorzaken, ik denk het niet.
Ik hoop dat je snel weer ongesteld wordt en dan weer heeeeel lang niet.
Groetjes van Caroline

Hai Meiden,

Nou, het is me dus heel erg meegevallen gisteren. Ik zag er woensdag als een berg tegenop, zo'n klinisch gebeuren met allemaal mensen om me heen die ik helemaal niet ken. Maar het ging heel goed. Iedereen wist waar ik voor kwam en dat het heel moeilijk voor me was. Alleen toen ik uit de narcose kwam was ik even helemaal van de rel. Ik lag in de operatiekamer en het volgende moment deed ik m'n ogen open en was het gebeurd en was ik m'n kindje écht kwijt! Dat ging te snel. Maar ik werd erg goed opgevangen en toen ik terug kwam op de verpleegafdeling werd m'n vriend meteen gebeld en die kwam direct. Na een paar uurtjes voelde ik me goed genoeg om weer naar huis te gaan. Ik voel me nu ook best redelijk, helemaal geen pijn en genoeg energie om dingen te doen.
Emotioneel zal het allemaal nog wel een tijdje duren, maar daar zal ik de ruimte voor nemen die ik nodig heb, iedere dag een regenbuitje houdt het stof van de weg zullen we maar zeggen.
Ik wil jullie heel erg bedanken voor de steun, ik heb er veel aan gehad.

xJacqueline

Terug
Bovenaan