Gewoontes

Hebben jullie al rare aparte of verslaafende gewoontes gecreëerd?

Mijn lichaam snakt enorm naar zoetigheid en dan het liefs chocolade..
Voor de rest heb ik altijd weinig zin in eten maar dat klopt vooral omdat het zo stinkt

Nee! Ik ben echt misselijk sinds een paar dagen. Het liefst eet ik niets en dat terwijl ik anders mezelf echt moet bedwingen om niet te snoepen en te snaaien.
Dan zie ik lekkere dingen liggen en dan denk ik wat zonde dat ik daar nu geen trek in heb haha.

Maar ben bang dat die trek wel weer terug gaat komen.. Maar hoe later hoe beter. Hoop niet dat ik weer zoveel aankom als bij m'n vorige zwangerschap.

Het lijkt wel een gewoonte te worden om om alles te huilen. Zo ben ik helemaal niet haha. En ik ben ook best vaak humeurig.. Stomme hormonen!

ik let nu ook echt op wat ik eet enzo ik ben bij mijn zoon 23kilo aangekomen laatste 4weken niet gewogen en dan was ik alyijd wel te doen maar hoop dit nu niet weer te hebben..

ben blij dat ik niet misselijk ben bij me vorige zwangerschap was ik onwijs misselijk en toen verloren we ons kindje dus niet echt fijne associatie..

hormonen tja die springen hier ook rond..

Ben je die kilo's nog wel kwijt geraakt? Ik weet ook niet meer hoeveel ik was aangekomen omdat ik het op het laatst wel goed vond.. Was wel rond de 25, misschien wel 30 kilo :( terwijl ik daarvoor 35 kilo was afgevallen haha. En er zaten nog 4 kilo's aan voordat ik weer zwanger raakte.

Oh nee dat is geen fijne herinnering aan die misselijkheid. Bij hoeveel weken ben je je kindje toen verloren? Als ik vragen mag...

Ik heb nog steeds 10kilo er aan zitten maar dat was ongeveer dat me lichaam er op mocht krijgen voor mijn zoontje zwangerschap had ik zeg maar een meisjes postuur en nu een vrouwen postuur.

Het hartje is gestopt met 8weken kwamen er achter met 9+6 weken (termijn echo)en een week laten is de miskraam opgewekt omdat me lichaam het zelf niet afbrak.

Ik heb ook nog niet echt rare gewoontes kunnen ondervinden!! Ik heb ook nog z'n 10 kilo van de vorige zwangerschap eraan zitten dus hoop dat ik nu niet zoveel aan kom.... (heb er een hard hoofd in)

Dromertje hoelang is dat geleden miskraam???
heftig!!!

dit was 5maand geleden.. 26okt echo gehad 1november miskraam opgewekt.
is ook behoorlijk heftig heb ook behoorlijk in de put gezeten omdat ik er niet over praatte.
maar na veel praten met me huisarts, man en moeder en veel jank partijen voel ik me stukke beter.

en nu met deze zwangerschap heb ik me voorgenomen om vooral veel te genieten mocht het fout gaan kan ik te minste zeggen dat ik genoten heb dit deed ik niet bij de vorige zwangerschap niet omdat ik zo misselijk was

Terug
Bovenaan