Gewoontes

Heftig zeg!
Dat je er met een echo achter moet komen (wat altijd spannend is en waar je toch naar uitkijkt) lijkt me echt verschrikkelijk. Nu hopen op een mooie echo.
Heel goed dat je er toch van geniet. Je kunt er idd toch weinig aan doen. Al vind ik t ook moeilijk om nu te genieten.. Je weet maar nooit.

ik heb tot nu toe geen rare gewoontes wel ben ik de hele dag door moe en een misselijk gevoel. gelukkig hoef ik tot nu toe nog niet overgeven. ook doen mijn borsten ongelooflijk veel pijn en ben ik denk ik zo toe aan een nieuwe maat kwa bhs. ze zijn in 5 -6 weken tijd al flink gegroeit. ik denk dan ook dat ik net als mijn eerste zwangerschap snel zal beginnen met melkproduceren. aan de ene kant vind ik dit niet erg maar aan de andere kant ook zeer vervelend omdat het dus weer vaak verschonen wordt van bh en bedlakens. bij de eerste zwangerschap stroomde het met 3,5 maand er al gewoon uit.

Ik heb sinds gister zin in zout! kan alleen nog maar denken aan naturel chips en pinda's ... Ik eet dit normaal nooit. Zout is behoorlijk slecht dus k moet me proberen in te houden.. ! haha gaat nog leuk worden

Terug
Bovenaan