Gezellig houden oke?

A

Anoniem

Guest
Ik vind het erg jammer dat er toch mensen zijn die het er hier niet gezellig op maken.
Tuurlijk mag iedereen zijn mening geven en een discussie is ook helemaal niet verkeerd.
Maar denk ook aan een ander zijn gevoelens, lees anders je verhaal wat je typt nog een keer over. Tel even tot 10 of 100 voor je iets schrijft.  Als je iets kwetst schrijf in een normale taal dat dat je kwetst! Heb aub respect voor elkaar!!! Of je kunt ook gewoon helemaal niet reageren!
Er wordt vaak geschreven discussie gesloten door een ander, doe dat dan ook.
We zijn hier om elkaar te steunen, raad te geven, je verhaal kwijt te kunnen, gezellig blijven helpt daar erg bij.
Ik kan me niet herinneren dat in het decemberforum een discussie weleens uit de hand is gelopen, nou zijn we bij elkaar gevoegd en dan zou het eigenlijk gezelliger moeten zijn!!! Zou het zonde vinden als mensen wegblijven.
Ik wilde dit gewoon even kwijt en tuurlijk mag je hier een discussie over beginnen als je het maar normaal doet.
Groetjes Daisy

Ik had het hele topic nog niet gevolgd....maar inderdaad je hebt gelijk wat een taal! Dat hebben we op het dec forum nooit meegemaakt hoor!

Al snap ik de emotie wel hoor, als je zelf weinig geld hebt en een ander gaat er makkelijk mee om (ogenschijnlijk makkelijk misschien), dan is het natuurlijk lastig.....tja dat is het vervelende als je de achtergronden van mensen niet kent.
Maar ik ben met je eens dat mensen alles niet zo persoonlijk moeten nemen.

Het forum is een uitlaadklep voor een ieder die dat wil. Als je je echt stoort aan zaken en door je eigen achtergrond en evt emotie niet op een nette manier kunt reageren, dan kun je je beter afzijdig houden van het gesprek.

gr mama van MD en JA

Laten we inderdaad proberen het een beetje gezellig en vooral verdraagzaam te houden.
Vond het Dec. forum altijd erg leuk om te lezen en af en toe te reageren.
Daar viel zelden of nooit een scheef woord en ging iedereen leuk met elkaar om.
Dus laten we proberen dat hier zo te houden meiden.

Tja, jullie hebben helemaal gelijk. En ook ik vond het december forum veel gezelliger. Maar helaas worden we nu tot dit gedeelte gebombardeerd.

Ik heb misschien wat heftig gereageerd wat ik niet had moeten doen maar ik kan er gewoon niet tegen als anderen dat dan wel maar zo even mogen. En dat moeten wij dan maar slikken?? Opmerkingen maken zoals mensen dom noemen normaal vinden maar als je wat terug "schrijft" slaan ze helemaal op tilt want ja, dat mag dan weer niet, er niet tegen kunnen als iemand geld uitgeeft omdat je het zelf niet hebt etc. etc.

En ja, dan gaan mijn (nog aanwezige zwangerschaps-??) hormonen met me op de  loop.

Volgende keer dan maar  negeren. Des te sneller dat deze personen geen reden meer hebben om raar te reageren.

Hopelijk blijft het forum dan wel gezellig!!

Groetjes,
Rosanne

hai meiden,
En zo is dat!!!! Overigens vind ik het wel heel leuk dat er ook nieuwe mama's meeschrijven, er zijn nl ook een paar hele leuke mama's bij die ik wel weer een aanvulling vindt. Prima als we het eens niet met elkaar eens zijn, maar blijf bij de ik-vorm zonder een ander aan te vallen. En als je het ergens niet mee eens bent, probeer dan ook alternatieven te geven. Is op alle drie de grillige topics van toepassing, geef Martine tips ( goeie van Essie) en leg eens uit hoe jij je kindje dan wel in slaap krijgt zonder het te laten huilen. Daar hebben we allemaal wat aan, en dat is een stuk leuker en boeiender om  te lezen dan al die sneren naar elkaar. Nou, allemaal een dikke kus en gezellig verder babbelen.
Liefs Annemarie

Denk dat de moeders voor de Dec.Mama's erg fijn zijn die staan al iets verder in het leven met de kleine..
Net die extra tips kan iedereen misschien wel goed gebruiken..
Ik zeker omdat ik een jonge moeder ben van de eerste!

Ik heb ook in de andere topics gereageerd omdat ik het van sommige mensen niet helemaal eerlijk vond wat er neer werd gezet!

Ook ik vind het jammer als het zo moet.. Dus idd laten we het leuk en gezellig houden en geen strijd aangaan over de opvoeding van onze mooie kindjes!! Ieder zijn eigen manier van opvoeden en val elkaar er niet om aan :)

Dit topic is misschien wel even goed om iedereen weer even na te laten denken!!

Dikke Knuffel!!

Terug
Bovenaan