Gezellig houden oke?

jammer zeg, heb net de discussies gelezen, dat hadden we niet op het dec. forum. hopelijk is dit de laatste keer!!!

groetjes
lia

Hoi Allemaal,

bedankt voor de steun Soela, waardeer ik zeer...

Ik wil het hier ook graag gezellig houden.

Dus:

PEACE, LOVE, RESPECT and UNDERSTANDING

Groetjes,
Esther

heb net ook al even gereageerd in het andere topic..

maar aan mij zal het niet liggen dat het hier niet gezellig is.. en om nu maar te gaan zeggen dat jullie wat verder zijn qua kindjes enz.. heeft er niet veel mee te maken ben van septemberforum en daarvoor hier ook al bijna een jaar opgezeten

1 ding wou ik zeggen... een forum betekent soms ook heftige discussies daar moet je tegen kunnen of niet....   en nu we met zn allen zijn samengevoegd hebben we het maar tedoen met elkaar .. de 1 is wat actiever dan de ander.. ik was in het begin hier iedere dag reageerde maar opende ook veel topics.. maar laatste 2 maand niet veel meer omdat ik giga veel werk.... en de tijd die ik heb natuurlijk aan me meissie besteed...

maar ben er mee eens om het gezellig te houden hoor .. ik vind het namelijk nog steeds leuk omhier even te neuzen/reageren weet namelijk dat er een hele lijst met mensen is die hier niet meer komen om al die redenen....

quote: mirandatje1985 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-02-2008 22:40:02'));

maar aan mij zal het niet liggen dat het hier niet gezellig is.. en om nu maar te gaan zeggen dat jullie wat verder zijn qua kindjes enz.. heeft er niet veel mee te maken ben van septemberforum en daarvoor hier ook al bijna een jaar opgezeten

Denk dat de moeders voor de Dec.Mama's erg fijn zijn,   die staan al iets verder in het leven met de kleine..

Je hebt niet goed gelezen geloof ik.. Ik zeg dat jullie verder staan dan ons (Dec. Mama's) dus jullie ons de nodige tips kunnen geven :)

DAg allemaal,

Ik heb de discussie niet helemaal gelezen maar ik wil jullie allemaal even een hart onder de riem steken. Ik ben van het zomer2006 forum en loop dus al anderhalf jaar mee op het forum.

In het begin hebben wij dit soort discussies ook gehad. De hormonen gieren nog door je lichaam, iedereern leert elkaar nog kennen, en dingen neerschrijven komt vaak harder over dan bedoelt.

Ondertussen hebben wij een hele echte club met moeders die het goed met elkaar kunnen vinden en nieuwe moeders zijn altijd welkom om mee te praten.

We weten wat we aan elkaar hebben en gelukkig komen dit soort discussies niet meer voor.

Ik hoop voor jullie dat dit hier ook zo gaat want het forum kan echt leuk zijn. Maar op alle ander forums (najaar2006, voorjaar2007, etc). Hebben dit soort discussies in het begin ook plaatsgevonden en nu niet meer.

Oke, genoeg betweterig gedrag! Maak er met zijn alle wat moois van en excuses voor het inbreken.

Annemieke

quote: lieszje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-02-2008 14:35:48'));

quote: mirandatje1985 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-02-2008 22:40:02'));

Denk dat de moeders voor de Dec.Mama's erg fijn zijn,   die staan al iets verder in het leven met de kleine..

Je hebt niet goed gelezen geloof ik.. Ik zeg dat jullie verder staan dan ons (Dec. Mama's) dus jullie ons de nodige tips kunnen geven :)

sorry dan heb ik het idd verkeerd begrepen van je! maar word er gewoon een beetje flauw van zit je al zo lang op een forum ( op meerdere) en geloof me overal is weleens wat dat is logisch maar als je niet vaak reageert dan is het net een aanval op je   dat je dan niet je mening mag geven dit is met meerdere topics zo.. val jou er niet op aan dit is algemeen bedoeld... niemandmoet zichzelf inhouden met meningen. niemand   moet iedere dag reageren om erbij te horen..

xxx

Een mening geven mag altijd.. ben ik met je eens hoor!!

Vervelende aan het internet is gewoon dat je geen gezicht erbij ziet en de toon niet hoort..
Werk op andere Forums veel met smileys dat helpt.. Die doen het hier alleen niet goed..

nee dat klopt erg lastig en je hebt ook niet veel soorten .... en met punten hoofdletters enz werken doe ik eigenlijk nooit ik let daar eigenlijk nooit zo op .... raas zo door haha komt denk ik ook omdat ik heel snel kan lezen en het dan ook nog volg

Terug
Bovenaan