Ik dacht ff wat actiever zijn op het forum, want op onze hyves word er wat meer gezellig gekletst!
Hoe vinden jullie (als jullie al een kindje hebben) kinderen het om grote broer of zus te worden?
Mijn zoontje (word in juni 3) vindt mijn buik erg interessant, geeft kusjes en helpt insmeren, erg leuk. Proberen hem zo op de komst vd baby voor te bereiden. Maar of hij echt weet wat er echt gaat gebeuren!
Ga denk ik als de bevalling dichterbij komt eens boeken halen over een broertje of zusje. Hebben jullie nog tips??
En hebben veel meiden last van hun bekken?
Ik voel mn bekken (mn rechterbil) vrij vaak, meer dan bij de andere zwangerschappen, hopenlijk word t niet erger, want je hoort soms verhalen.
Hebben jullie al buikfoto's gemaakt? Ikke nog niet...
Mijn 2e zwangerschap is met 19wk misgelopen, dus denk dat ik gewoon nog geen foto's durfde te maken.. maar ga t nu (bijna 20wk) echt doen!
Iemand op hyves vroeg over wat voor voorbereiding we gaan doen voor de bevalling? Hebben jullie al ideeen?
Wij hebben bij mn zoontje 1x haptonomie gedaan, maar we vonden t beide niets, beetje te zweverig voor ons. Heb me ook niet opgegeven voor gym ofzo, al die vrouwen bij elkaar.. haha.. werk al met allemaal dames!
Had niet echt het idee dat ik iets had gemist bij de bevalling gelukkig.
Ben wel door blijven sporten tot een maand of 7,5 maar sport momenteel niet, dus denk dat ik zwangerschapszwemmen oid ga doen.
Spannend dat bij iedereen de 20wk dichterbij gaat komen hé? Wij mogen as vrijdag!
Nou meiden ik hoor van jullie! (of niet) haha..
Groetjes Saskia. (19wk en 3dg)