Gezellig!!!!!!!! Maar niet heus...

A

Anoniem

Guest
Efraim is echt niet te genieten zeg!
Continu huilen, krijsen gillen...niks is goed.
Als ik hem op schoot neem...huilen.
Als ik hem met rust laat...huilen...
Een rustig muziekje aan gezet... hielp niks...
Samen spelen is ook niet goed...

Zal wel weer een sprongetje zijn, maar ik heb er behoorlijk mijn zakken van vol.

Zo, dat is er ook weer uit!

Balen zeg.
Ik hoop voor je dat het "sprongetje" maar een dagje duurt. Soms is het echt heel irritant als ze zo'n bui hebben. Vooral omdat je vaak niet weet wat je ermee moet (althans ik zit vaak met een groot vraagteken naar Floris te kijken als hij ook zo'n dag(en) heeft)

Sterkte ermee

Snotsie! En dan zit je zelf ook nog slecht in je vel...  
Ik duim voor je dat je mannetje morgen weer een zonnetje is...

oh nee he, tsjonge, 't zit dan ook echt niet mee he.
Jammer dat Efraim zo jengelig doet. Nog effe kiezen bijten Issie, en dan heb je het vrolijkste en gezelligste kindje van de hele wereld in huis.

Heel veel sterkte,

Ida

Ja Ida, daar probeer ik me ook maar aan vast te houden...ik kijk rijkhalzend uit naar dat moment...

Zijn t geen tandjes die vervelend doen...
Aimeely was ook een paar dagen jengelig en wilde niets.... behalve dan aan mama hangen en met dingen smijten en kapot scheuren!!
Ik heb net dr eerste tandje ontdekt!!! Hoop dat het nu weer wat rustiger wordt!!!

Liefs L81

pfffff... slópend kan dat zijn ja...
Nou meid, hou je maar aan de wetenschap vast dat je.... A; niet de enige bent... en B; het (uiteindelijk) ook weer over gaat
Maar knudde is het zeker!!!

Groetjes Debby

Hè Issie, alles komt ook nog tegelijk ook! Kon dat sprongetje nou niet even wachten!!!
Veel sterkte ermee en ik wacht met spanning af wanneer het bij Chloë gaat beginnen...
Sil

Terug
Bovenaan