Gezellig!!!!!!!! Maar niet heus...

Oooh Issie, het zit je niet mee lees ik he!
En als je kleine mannetje dan vrolijk zou zijn, zou dat al veel schelen maar nu zit hij ook nog eens even niet lekker in zijn vel en dan kan ik me voorstellen dat het even helemaaal niet meer leuk is..
Maar goed, ook dat komt weer goed! Nog even volhouden (hoop dat het niet te lang duurd!) en dan heb je je vrolijke mannetje weer terug! En het leuke NA het sprongetje vind ik altijd dat ze dan weer veeel meer kunnen ineens en super vrolijk zijn! Heerlijk!
Probeer daar maar aan te denken, alles komt goed!

X 4dec

Hee meid,

Pfff, balen zeg! Zo'n humeurig hummeltje is al een hoop werk en stress (want ik weet niet hoe het bij jou zit, ik vraag me toch altijd af of er 'niet wat is?') en als je zelf dan ook een hoop niet kan, ik kan me voorstellen dat het super frustrerend is!

Sterkte voor jou en sterkte voor Efraim, hopelijk heb je binnen no-time je zonnetje weer terug.

Knuffels, KT

Bedankt voor al jullie lieve reacties.
En inderdaad KT, ik ga me ook altijd afvragen of er niet wat aan de hand is.
Terwijl ik ook wel weet dat het een sprongetje is, maar dan toch...???
Vanmorgen ging het redelijk goed. Ik moet niet teveel in zijn buurt komen en tegen hem aanpraten want dan was het weer mis...

Ik probeer maar voor ogen te houden dat het gelukkig ook weer over gaat.
Gisteren zat ik zelf gewoon met tranen in mijn ogen.
Ik vind het dan ook weer zo zielig voor hem. Hij zit gewoon niet lekker in zijn vel.
Het is helemaal mijn Efraim niet...
En hij zat zo zielig te huilen...ik kon wel mee gaan zitten janken.

Maar het zal wel weer goed komen.
Nogmaals bedankt voor al jullie steun!

Terug
Bovenaan