Gezellige mamaclub!

Kijken jullie ook wel eens naar andere maanden mamaclubs?nou daar is het lang zo gezellig niet als hier!hier word echt wel het meest geschreven en gekletst hoor.vind het gaaf dat iedereen zo leuk op elkaar reageert en elkaar steunt enzo.is eigenlijk een onzinnig onderwerp maar wou het even kwijt!hopelijk blijft het zo.ook als onze kindjes geboren zijn.
liefs jootje

Jaaa, gezellige boel altijd!
Ik moet soms echt mijn best doen om alles weer bij te lezen, want ik wil natuurlijk wel op de hoogte blijven van de laatste nieuwtjes ;-)

en hebben we buiten dit forum eigenlijk geen (sociaal) leven, dus zijn we misschien ergens ook wel te betreuren, hahaha!

Nou dat laatste klopt in mijn geval niet hoor, ik denk dat gezelligheid gewoon gezelligheid aantrekt! Ik wil de maart-mama's niet beledigen, ga vooral zo door! Ik spiek voornamelijk af en toe bij aug en okt.

Realiseren jullie je trouwens dat het niet al te lang meer gaat duren voor we de eerste 'geboorte topics' gaan krijgen, iehhhh!!!

Leuk toch! Ben een tijdje minder actief geweest hier,maar dat was in de periode dat ik in alles minder actief was hahaha. Nu we aan de laatste loodjes zijn begonnen, wordt ik ook nieuwsgierig en moet ik toch vaker ff spieken of er al niet 1 bevallen is. hihi Wie wordt de officiele september mama hier op het Forum? De volle maan van gisteren heeft blijkbaar nog niet veel te weeg gebracht,maar ja het is dan ook nog geen septmeber ;)

Terug
Bovenaan