Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Je kunt ook wel merken dat we allemaal verlof hebben! Want het is de afgelopen weken nóg drukker dan daarvoor! Ik ben 1 oktber uitgerekend, maar ben al een hele tijd geleden over gestapt naar de september-mama-club, veeeeel gezelliger hier!
En het is een nadeel om de eerste van de maand uitgerekend te zijn, iedereen van de oktoberclub loop dan echt een beetje achter en hier lees ik mooi wat me te wachten staat En kan ik tenminste over dingen meepraten!
Inderdaad ergg gezellig hier! Ben benieuwd wie er de officiele septembermama's gaan worden
Ik heb het net zo als mamaartje84, ook begin oktober uitgerekent (2okt) maar je bent de een van de eersten van de maand en hier kun je veel beter over dingen meepraten + ik heb nog steeds heel sterk het gevoel dat onze kleine in september gaat komen..
Haha, maar volgens mij heeft iedereen het gevoel dat het eerder gaat komen
Ik herken dat wel, elke dag nu toch wel even kijken, en het liefst meerdere keren per dag....
Het is gewoon zo fijn om te zien dat ik bepaalde dingen heb, die jullie ook herkennen...!!
Dat maakt alles wel een stuk makkelijker.
Inderdaad, ik kijk nu ook meerdere keren per dag, terwijl ik voorheen misschien 1 x per week even langs kwam. Kan merken dat ik sinds deze week thuis ben, heb er echt meer tijd voor.