Gezelligheid en ervaringen met andere mama's

Hey,

Mijn dochtertje krijgt bv op mijn verzoek. Al vanaf haar geboorte komt ze niet uit zichzelf om te drinken. Ze bleef/blijft gewoon slapen en huilt bijna niet. Ze viel af en kwam daarna in 1 mnd maar 175 gram aan. Ik heb toen mijn dochtertje om de 2/3 uur aangelegd en toen dronk ze wat meer.

Nu is ze 3,5 mnd oud en drinkt 5/6 keer per dag. Het liefst zou ze zelf maar 4x per dag drinken. 's Nachts slaapt ze (al vanaf dat ze 2 weken oud is) door. Ze weegt 5,3 kg.

hoi, mijn dochter is 18 aug geboren en ik geef ook volledig bv. Geef gemiddeld 7 voedingen per dag ook op verzoek. Zou de helft gaan minderen als ik weer zou gaan werken (50% bv/50%kv) maar dit wil ik eigenlijk helemaal niet. Ga dus proberen om zo mogelijk volledig te blijven geven dus dat wordt kolven geblazen!! Moet over 2 wkn weer beginnen met werken.

Zijn jullie ook aan het kolven op je werk?

Mijn dochter is ook klein Reaven, 5,5 kg mijn zoontje woog al 6,8 toen ie zo oud was!

Dan wegen Sinne en Marly inderdaad een beetje hetzelfde. Mijn oudste 2 kids (jongen en meisje) wogen op die leeftijd 2(!) kg meer. De 3e woog 1 kg meer, dus Marly is echt een licht meisje. Ze is wel net zo lang als de anderen. Ach, ze groeit nu weer goed, dus voorlopig blijf ik bv geven.

Raeven, ik zit wel op babybytes, maar ik post er nooit..

Mijn zoontje is (vanmorgen gewogen) 6700 gram.. Maar het blijkt dat jongens toch zwaarder zijn dan meisjes!

Martz, hoeveel uur ga je werken? Ik kolf ook op mijn werk, vreselijk.. Maar wil er absoluut BV niet voor opgeven.. Vind het zo geweldig om te doen! Dan maar aan die vreselijke kolf, de uurtjes dat ik van huis ben.. (ik werk maar 20 uur per week, verdeeld over 2 avonden en om het weekend)

Kennen jullie veel mensen in jullie omgeving die BV geven? Ik ben de enige in mijn omgeving... Wel heeeul veel flessen-kindjes!

Terug
Bovenaan