gezin compleet

Eigenlijk wel apart, maar ik weet nu al dat dit de laatste zw schap zal zijn
Dan heb ik 2 kinderen en ben ik compleet zal ik maar zeggen
Voor wie zal dit ook de laatste keer zijn?

Die misselijkheid zal ik iig niet missen! hahaha

heey,

dit is voor ons ook de laatste zwangerschap. we hebben drie slaapkamers en hebben dus straks met 2 kids alles bezet. ik vind het ook wel goed zo hierna.
ik vind twee kids ook makkelijker, je neemt ze makkelijk mee in de auto en je kunt ze, als het nodig is, samen uit logeren doen. en ik denk dat het financieel ook niet leuk meer is als je tegenwoordig nog een groot gezin hebt

met alle respect voor mensen die wel grotere gezinnen hebben!!
maar als we straks een tweede erbij hebben moeten wij echt wel op de centen letten.

gr. mama van elmar

hey dames,

Hier hetzelfde als bij jullie. Als alles goed gaat met deze zwangerschap en daar gaan we natuurlijk van uit, dan is ons gezin ook compleet. Wij hebben nog 1 leegstaande kamer en straks dus geen ruimte meer. zolder leeghalen is geen optie, daar staat nl ook nogal wat. Met twee kinderen is ons gezin compleet. Dan blijft er ook nog een beetje geld over om wat leuke dingen met ze te doen.

Fijne zwangerschap meiden!!

Groetjes Natasja

hoi,
ja dat gevoel heb ik ook wel hoor, van twee is compleet. Dit wordt ook mijn tweede. Wij hebben wel vier slaapkamers, maar van de lege ga ik mooi een inloopkast maken

ach ik dacht bij de tweede ..dit zal de laatste zijn..
nu komt de derde toch nog na dik 5 jaar...en heb ik zelfs het idee dat een vierde ook wel erg leuk zou zijn...hahahhaa

meiden..je weeeeet het nooooooooooooooit!!

voor ons is dit ook de laatste dan vind ik mezelf te oud en mijn vriend al helemaal (ik ben dan 28 en hij bijna 36) ik zou nog net 1tje erbij kunnen maar mijn vriend word echt te oud vind ik dus gaat een knoopie in dan, hebben we zo afgesproken want we zijn veel te vruchtbaar (beide zwangerschappen binnen 1 ronde) dan kan lekker de pil en alles de kast in HEEEEERLIJK..

Nou, ik hoop toch echt niet dat dit de laatste is... :-D Al wil ik wel even pauze, denk ik, na de tweede.
Imd: als je je te oud voelt... ik heb ook gehoord van mensen die er dan juist nog een kleintje bij willen om zich weer jonger te voelen haha

quote: Froukje2e reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-08-2008 10:06:30'));

Nou, ik hoop toch echt niet dat dit de laatste is... :-D Al wil ik wel even pauze, denk ik, na de tweede.
Imd: als je je te oud voelt... ik heb ook gehoord van mensen die er dan juist nog een kleintje bij willen om zich weer jonger te voelen haha

haha dat zou kunnen   maar om mijn eigen belangens / behoeftes voor die van mijn kind te stellen vind ik niet kunnen (voor mezelf) bij ons gaan de vrouwen met 32 ook al in de overgang dus qua vrouwelijk lichaam loop ik al dezelfde risico's als een ouder iemand.

Als ik 2 (of 3 weten nog niet of het er 1 of 2 zijn) gezonde kids mag hebben ben ik heel erg blij en laat ik het erbij dan is het weer tijd voor mama's lichaam om bij te komen haha

Terug
Bovenaan