gezin compleet

Zeg nooit, nooit dames!!! Ik dacht nu is het wel genoeg,maar nu komt er toch een
nummer 3!! En dat was geen ongelukje! haha!
Ik denk dat bij veel vrouwen de kriebels altijd wel blijven, maar dat je op een
gegeven moment verstandelijk moet denken! Het moet voor jezelf leuk blijven en
financieel haalbaar zijn.
Ik weet zeker dat ik er hierna gevoelsmatig nog wel eentje wil! haha! Maar dat gaat niet meer gebeuren hoor! Alhoewel.......

ben nu ook zwanger van de tweede! En hoop ook de laatste keer! (maar moet wel zeggen bij de eerste was ik zeer misselijk en nu niet, denk de hele tijd dat t fout is!). grtjes. p,s hebben jullie dit gevoel ook meer dan als bij de eerste!?

ja ik was de eerste keer ook veel minder bezorgd
15 september heb ik een echo en denk hoe dichter de datum gaat naderen hoe zenuwachtiger ik ga worden
Bij mijn zoon had ik dit helemaaal niet ik was bij hem veel nuchterder

Ik ben nu ook zwanger van de tweede.
Ik merk wel echt dat er dosis hormonen bij zijn gekomen in deze zwangerschap. Maar ondanks dat, ben ik er nu ook meer bezig dat het wel eens niet zou kunnen blijven zitten. Helemaal nadat ik hier op het forum zoveel meiden erover hoor dat ze eerder en miskraam hebben gehad.
Ik werd  dit keer ook net zo snel zwanger als bij de eerste keer. Dan denk ik dus wel eens dat het te mooi om waar te zijn is.

Ik geniet ondanks de onzekerheid er wel volop van. Ook omdat we zoiets hebben dat het vast wel de laatste is. Net zo als bij de eerste, zeiden we dat we het wel gingen bekijken wat we willen nadat ons nieuwe leventje met  ons kindje  een beetje eigen is geworden.

Dus we zien wel...

x Pamma

Terug
Bovenaan