gezin compleet?

dit wordt ons tweede kindje en ik zou graag nog een derde willen maar man lief wilt er niet aan haha.
ik denk eraan om een spiraaltje te laten plaatsen na deze bevalling. en als de kindjes alle twee op de basisschool zitten dan ga ik het er met manlief weer over hebben denk ik. dus tja aan de ene kant misschien wel maar aan de andere kant misschien niet. haha

liefs inge

Het wordt ons eerste kindje!
Dat gaan we eerst maar eens doen.
Mijn toekomst beeld is toch wel 2 maar nog niet zo snel erachter aan hoor.

Ik denk dat ik de spiraal weer laat plaatsen.
Toch een stuk minder hormonen als de pil. en de vorige keer dat ik de spiraal had, werd ik niet meer ongesteld.

Bij de pil heb ik nog steeds erg last van mijn menstruatie.

hoi!

Dit is ons eerste kindje. En aangezien we vanaf mei in ons eigen huis gaan wonen waar op de 1e verdieping 4 slaapkamers zijn, zijn we voorlopig nog niet klaar om alle kamers te vullen. Maar ik wil nu eerst genieten van dit wondertje en dan zien we wel verder.
Over de anti conceptie heb ik nog geen idee! Ik kan niet goed tegen de pil. Heb persona gebruikt, maar ja dat was niet echt betrouwbaar, aangezien ik nu zwanger ben! We waren eigenlijk pas van plan om half verwege het jaar 2010 te beginnen...maar het kwam al ietsje piettsje (een jaar haha) eerder!

Na 5 zwangerschappen en uiteindelijk straks 4 kinderen zijn wij helemaal klaar. ik denk dat we beiden voor sterilisatie gaan, want ik moet er niet aan denken dat er nog een 5e zou gaan komen.
Groetjes...

Wij denken dat met twee kinderen ons gezin wel compleet is. Na een tijdje wil mijn man zich laten sterilliseren en ga ik weer aan de pil, maar eerst een periode van veel bv geven. Heb ik ook bij de eerste gedaan, en ja, dan gebruiken we maar een condoom.

groetjes

dit is ons derde dus.........
ik zeg nooit nooit.
eerst had ik zo iets van een vierde ook nog wel leuk.
maar deze zwangerschap op het laatst valt toch wel zwaarder dan de andere 2. en wordt al aardig druk zo straks met een derde nog meer drukte.
hier is nog wel iets twijfel. ookal heb ik ook wel zo iets 3 is ook wel genoeg. toch ook een hele gebeurtenis voor je geestelijk als lichamelijk een zwangerschap.
anticonseptie hmmmmmmmmm eerst denk ik toch condoom gaan gebruiken aangezien ik wel bv wil gaan geven. vorige keer ben ik aan de minipil gegaan dat kan met bv geven, maar heb echt het idee gehad dat dat geestelijk nog al tegen me heeft gewerkt. best deprie geweest naar me zoons zwangerschap. en toen ik weer stopte met die minipil voelde ik me op een duur gewoon al beter.
ook hulp gehad hoor. en gewone pil kan ik waarschijnlijk ook niet heel goed over, want toen ik daarmee stopte voelde ik me ook nog weer beterde. dus ja wat ik dan ga gebruiken nog even geen idee.
groetjes marielle

baal baal.
plaats ik een reactie staat die er niet.
dus bij deze nog een keertje.

ik weet nog niet twijfel nog iets.
eerst dacht ik een vierde misschien ook nog wel.
maar denk nu dat 3 ook wel genoeg zijn.
deze zwangerschap valt toch zwaarder dan de andere 2.
en vraagt zowel lichamelijk als geestelijk wat van je zo' n zwangerschap.

anticonseptie ik denk dat we eerst condoom gaan gebruiken aangezien ik wel bv wil gaan geven. vorige keer minipil gebruikt tijdens de bv, maar deze keer komt die erbij niet in.
heb toch het idee gehad dat dat geestelijk niet ten goede kwam. aardig deprie geweest naar mijn zoons geboorte.
en tone met de minipil stopte voelde ik me al veel beter. ook hulp verder gehad hoor.
de gewone pil ben ik ook niet zo van, want zelf naar dat ik daar mee stopte voelde ik me nog weer iets beterde.
dus zien nog wel even van hoe en wat.
groetjes van mij

Hoi

Het wordt ons 2de kindje
en ons gezinnetje is naar dit kindje
compleet. Onze 1ste is een jongen
en onze 2de word ook een jongen
Een meisje zal ik ook wel leuk vinden maar dat
de 3de een meid word dat kunnen ze niet
garanderen dus houden wij het bij 2 boy's

Ga me nu eerst maar is bezig houden met deze
bevalling dat alles maar goed mag gaan en gezond is!
En dan zijn wij zeker een gelukkig gezinnetje

groetjes Mel

Terug
Bovenaan