gezinsauto

in onze auto is geen plaats voor een vierde kindje, we zullen dus aan een grotere auto moeten. maar ik wil het liefst niet zo'n standaard familycar zoals de opel saffira etc. wat voor gezinsauto hebben jullie?
mij lijkt de volkswagen touran erg leuk,maar volgens mij heb je dan weinig laadruimte meer over.

Ik lees graag mee, want wij staan voor hetzelfde dilemma. Ik wil vooral een ruime kofferbak en natuurlijk genoeg zitplaatsen;-) wij hebben ook nog geen idee wat het zou moeten worden.

Wij hebben een Citroen C4 Grand Picasso. Ideaal met 4 kinderen! In de kofferbak hebben we 1 stoel omhoog, waardoor er nog genoeg ruimte over blijft voor een kinderwagen of boodschappen, etc.
Zelfs als volwassene kan je helemaal achterin zitten...
Straks met 5 zou het even goed nadenken worden hoe we een kinderwagen meenemen, maar boodschapen deed ik toch al niet met alle kinderen erbij. En voor de vakantie knopen we er een aanhanger achteraan ;-)

Hier hebben we een opel safira. Wel zou ik opletten met een zeven persoons auto dat er midden in ook een driepuntsgordel zit.

Er is in engeland ook iets waar je vier kinderen op de achterbank kunt vervoeren. Zal eens zoeken of ik die nog kan vinden

Terug
Bovenaan