gezocht ervaren moeders met KDV

Hey Jessica,

Nog even reactie op het bang zijn dat je niet herkend wordt en verminderen van de band... De band verandert echt niet!! Op zich merk ik dat ik het wel prettig vind om ook weer te werken. De tijd dat ik met m'n dochtertje samen ben waardeer ik des te meer... lekker spelen en knuffelen. Zowel m'n vriend als ik hebben ons er over verbaasd dat ze direct op ons reageert als wij haar ophalen door te gaan praten tegen haar. En ze heeft het echt bijzonder goed door ook al is ze nog maar een paar maanden oud.

Succes!!

ik ben een januari 2010 moeder,en een aankomende juni 2011 moeder.dus hoor hier eigenlijk niet maar wil toch even reageren.

ik heb mijn dochter met 13 weken naar het kdv gebracht. 2 ochtenden verlengt tot 15.00 uur.
De eerdste week vond ik het moelijk,en heb denk ik tot de 3e week 1x gebeld per dag,daarna laat je het vanzelf los en ben je er geruster op.
ik merk nu al een groot voordeel dat mijn dochter er heen ging,ze heeft totaal geen moeite met andere kindjes en of delen.en haar nichtje blijft thuis en heeft dit duidelijk wel.
dus komt goed,gewoon je eigen gevoel achterna!!

En dan nog even een reactie op Mai85,

Ik vind het een raar idee,dat jij als leidster op een kdv,zegt dat de meeste leidster baby's "lastig" vinden....
kan aan mij liggen,maar komt bij mij nogal vreemd over. ik merk dit juist TOTAAL niet bij ons op het kdv,worden ook de kleintjes lekker geknuffeld etc.

heej mamavanlizzy,

wil niet heel flauw zijn maar denk je dat de leidsters het tegen de ouders gaan zeggen natuurlijk niet , dat is toch niet proffesioneel , denk dat iedereen op ze baan wel eens iets heeft van ohhh neeee wat een dag , dat heb je op een kdv ook .
zeg alleen dat het gebeurt natuurlijk wordt met de kinderen geknuffeld en krijgen ze op tijd hun natje en droogje ik zeg alleen dat ik dat niet goed genoeg vind omdat ze op zon groep nog 8 andere babys hebben .
en ik juist de eerste tijd zo belangrijk vind en het daarom liever zelf doe.

Hoi Meiden,

Bedankt voor de reactie's.
Was alleen niet de bedoeling om een discussie te starten of het wel of niet goed is om je kindje naar het KDV te brengen..maar meer hoe ik daar mee om kan gaan.
Ik heb de kleine meid vanmorgen laten proef draaien en ze vind het allemaal prima.
Ze gaat naar een groep van 5 baby's met 1 leidster en 1 stagere. Aandacht genoeg !

Voel me weer een stuk beter :)

heej

wat fijn om te horen , en wat een luxe zoveel leidsters ;):D

je kan ook nog altijd afspreken dat je als je een keer een dip heb gewoon even kan bellen en vragen hoe het dan met haar gaat .

Terug
Bovenaan