[quote quote=10210655] Ja, heel goed! Ze groeit als kool. Nu bijna 8 maanden en al over de 10 kilo! Het ‘baby’-achtige is er wel vanaf. Ik ben ook voor de liefde naar Malden verhuisd. Mijn man is hier opgegroeid! Ik herken het wel, dat eenzame. Ik werk momenteel niet dus soms duren de dagen erg lang. Maar het is heel fijn om voor mijn dochter te kunnen zorgen. Ik geef ook nog borstvoeding, weet jij al of je dat wil gaan doen? Ik heb de samen bevallen cursus gevolgd in Wijchen, daar heb ik wel wat mensen leren kennen. Doe jij een cursus?[/quote]
Ja baby’s blijven niet klein haha ?. Tijd vliegt hoor voor je het weet is ze 20 joh. Ik heb precies het zelfde ik studeerde maar sinds donderdag op zwangerschapsverlof. heb ook niet echt vrienden gemaakt op school ze moeten wel in me straatje passen anders werkt het niet ?. Alleen nu ik op zwangerschapsverlof ben en mijn vriend niet altijd thuis is verveel ik me nog al. Kom niet echt buiten nu omdat ik zover ben en ben erg moe. Ik ga zeker borstvoeding geven is toch het beste, daar zijn we ook voor gemaakt toch ?. Ik doe geen cursus misschien had ik dat toch moeten doen om mensen te leren kennen maar helaas ik ben niet zo van de cursussen en dat soort dingen. Door me opleiding weet ik veel van baby’s en over een zwangere vrouw dus daarom voor gekozen niet te doen.
Voor de liefde doe je alles he zeggen ze altijd maar geen spijt van gehad en voel me zeker wel op me gemak hier in Nijmegen had geen beter keuze kunnen maken. Almere was voor mijn gesloten boek