Gezocht jonge mama’s/ to be omgeving Nijmegen

Heehee.
Ik ben in januari met 33 weken zwangerschap ongeveer in Cuijk komen wonen, niet voor de liefde, maar uit nood, omdat de eigenaar van onze huurwoning in Amsterdam zijn huis terug in wilde. Ik heb een zoontje van 15 maanden (feb 2018) en een op de valreep zoontje (1 maart 2019), dus helaas net geen februari kindje. Anyways, ik zit hier ool veel alleen omda mijn vriend woont (in een camoer) en werkt in Amsterdam en dus maar 30 procent van de tijd hier is. Zodra we een woning vinden daar gaan we gelukkig weer samenwonen... Leuk dat jullie uit de buurt komen en ik weet uit ervaring op andere gebieden dat je voor de liefde idd heel veel doet!

[quote quote=10210674]Heehee. Ik ben in januari met 33 weken zwangerschap ongeveer in Cuijk komen wonen, niet voor de liefde, maar uit nood, omdat de eigenaar van onze huurwoning in Amsterdam zijn huis terug in wilde. Ik heb een zoontje van 15 maanden (feb 2018) en een op de valreep zoontje (1 maart 2019), dus helaas net geen februari kindje. Anyways, ik zit hier ool veel alleen omda mijn vriend woont (in een camoer) en werkt in Amsterdam en dus maar 30 procent van de tijd hier is. Zodra we een woning vinden daar gaan we gelukkig weer samenwonen… Leuk dat jullie uit de buurt komen en ik weet uit ervaring op andere gebieden dat je voor de liefde idd heel veel doet![/quote]
Oh wat naar dat hij zijn huis terug wilde op het moment dat je al best wel ver in je zwangerschap was, niet echt netjes vind ik zelf dan. van Amsterdam naar Cuijk is wel een verschil of niet haha. Ik zou dat niet kunnen hoor mijn vriend zo weinig zien. Ik hoop dat jullie snel een leuk huisje vinden in Amsterdam waar jullie heerlijk met ze 4e kunnen zitten het is je gegunt. 

Hee mom to be RJ.
NEE mee eens. Kan ook eigenlijk niet, maar omdat het obv huisbewaring was konden we 0 rechten verlenen aan het contract. Maargoed. We hebben nu iets prachtigs waar we onze tijd wel even uit kunnen zitten. Maar leuk is anders hihi.

Hallo ik ben Annabel en op dit moment 18 weken zwanger en woon in Nijmegen. Ook ik kom er niet oorspronkelijk vandaan en zou wat nieuwe contacten met andere mama’s leuk vinden. Ik kom oorspronkelijk uit de randstand en woon hier nu een jaar. 

[quote quote=10217759]Hallo ik ben Annabel en op dit moment 18 weken zwanger en woon in Nijmegen. Ook ik kom er niet oorspronkelijk vandaan en zou wat nieuwe contacten met andere mama’s leuk vinden. Ik kom oorspronkelijk uit de randstand en woon hier nu een jaar.[/quote]
Hee Annabel, van harte gefeliciteerd met de zwangerschap ?. Weet je al wat het wordt of dat nog niet? Hoe oud ben je. Misschien dat we samen in contact kunnen komen en ervaringen kunnen delen. Ben nu niet meer 36 weken zwanger haha ben morgen alweer 39 weken dus hij kan elk moment komen. 

[quote quote=10217749]Welkom in ons mooie nijmegen. Ik woon in de gemeente berg en dal.. tegen Nijmegen aan. Ben zelf 29 en ons zoontje is nu 2,5 weken oud [/quote]
Dankjewell heb er geen spijt van dat ik hier naar toe ben verhuisd ☺️. Gefeliciteerd met de geboorte, ik ben zelf 22 en morgen 39 weken dus hij kan elk moment komen ?

Misschien een idee om een mailadres aan te maken zodat we daar contactgegevens uit kunnen wisselen? Lijkt me erg leuk. Mijn dochtertje is dus inmiddels 8 maanden en ik ben 27. Gr. Liselot
Succes trouwens met de laatste loodjes in deze hitte ?

Terug
Bovenaan