Gezocht, jonge moeders in Tilburg die lekker kunnen babbelen

Beste mede-moeders,

Ik zal me eerst even voorstellen. Mijn naam is Sabine en ik ben 28 jaar. Ik ben getrouwd en heb twee kinderen, een jongen van 2,5 jaar en een meisje van
4 maanden.

Sinds een paar jaar woon ik in Tilburg (wijk Reeshof), ik heb verder mijn hele leven in Breda gewoond. Ik werk 20 uur (óók nog steeds in Breda omdat ik  in Tilburg  nog niets heb kunnen vinden).

Helaas heb ik hier weinig contacten met andere moeders van ongeveer mijn eigen leeftijd. Dat mis ik enorm. Lekker een keer gezellig kletsen of met de kids even naar een leuke speeltuin.  Soms ben ik echt jaloers als ik twee moeders lekker gezellig samen met de kinderen zie wandelen.

De meeste leeftijdsgenoten die ik ken hebben geen kinderen en daar draait mijn leven op dit moment het meeste om. Verder wonen mijn meeste vriendinnen in België, ook niet erg handig als je even op de koffie wilt gaan (dat is meer gestress, dan dat ik plezier heb).

Misschien dat ik op deze manier leuke reacties krijg.

groetjes Sabine
 
Hoi,

Ik ben Renske. Ik heb 1 dochtertje die afgelopen woensdag (6 juli)  1 jaar is geworden.
Ik ben zelf wel jonger dan jij bent. Ik ben nl in okt  21 jaar geworden. Mijn vriend heeft een eigen horecazaak samen met mij. Hij is in okt 33 geworden. Wij wonen en werken in Oisterwijk, dus vlakbij.
Ik ben sinds kort een eigen kleding winkeltje begonnen op ebay. Mijn kindje is daar ook op de foto te zien....interesse??? Klik  hier en je kunt ze beide  bekijken. Het donkere kindje is van mij. De blonde is van mijn vriendin van ong 33 jaar, zij heeft een eigen  atelier in de straat van onze zaak. Haar kindje ook een meisje is 5 weken ouder dan die van ons...

Ik heb zelf trouwens in Breda op school gezeten. Op het haarstylisten college in de nieuwe ginnekenstr. bij het glitterpleintje (verkootplein?) Ik zat daar dus op de kappersschool en ik heb er  daarna ook les op gegeven tot ik zwanger was....Ik knip zo nu en dan thuis mijn gezin of een vriend(in)  en pas soms op de kapperszaak van mijn oude baas.... Veelzijdig leventje dus...
Maar voor vrienden maak ik altijd tijd!!!!Zeer belangrijk...Mail me maar als je eens een foto wilt sturen of zien of iets wilt afspreken... snoottie@hotmail.com
groetjes Renske
 
Hallo,
Ik ben ook een jonge mama, namelijk 21 jaar, en heb een zoontje, Pip, van 11 maanden.
Ik ben getrouwd en woon in een appartement in Tilburg. Vlakbij De Besterd.
Ik werk in het centrum bij parfumerie Ici Paris XL. En ik vind het echt gezellig om mama's uit Tilburg te leren kennen!
mail maar als je zin hebt mccasmits@yahoo.com
Groetjes Marjolijn
 
Hoi Hoi,



Ik kan e je gevoel helemaal inbeelden. Ik ben een jonge moeder van 22
jaar en woon ook in de Reeshof. Ik heb een dochtertje van 3,5 maand en
kom oorspronkelijk uit Hensbroek, klein plaatsje bij hoorn. Ik zou het
heel leuk vinden om in contact t ekomen. Mijn email adres is
marillion100@home.nl



Groetjes Linda

 
Wat een leuke reacties heb ik van jullie gehad, eerlijk gezegd had ik dat niet verwacht. Ik wil jullie allemaal bedanken. Wat mij betreft zou ik met jullie allemaal wel eens willen afspreken, voorlopig heb ik alleen nog met één van jullie contact opgenomen. Dat betekent natuurlijk niet dat ik  niet blij ben jullie reacties.

Dank jullie wel

groetjes Sabine

 
Hoi Sabine,

Ik zag dat je al wat reacties hebt gehad, maar ik dacht laat ik toch maar reageren.
Ik heb bijna 2 jaar in de Reeshof gewoond. Wij wonen nu in Rijen. Ik vond het erg wennen in de Reeshof, vooral in het begin. Het lijkt wel een doolhof.
Ik ben 31 jaar en ben getrouwd. Wij hebben een dochter, Xantijne Gwen genaamd. Ze is nu 3 maanden oud. Ze is zo ontzettend lief.
Ik ben gestopt met werken. Wil er even een jaartje tussenuit. Daarna wil ik weer aan de slag als verpleegkundige in een ziekenhuis. Ik denk het Amphiaziekenhuis of zoiets.

Verder ben ik een enorme dierengek. Wij hebben dan ook 2 honden en 2 cavia's.
Wie weet spreken wij elkaar wel ooit.

Groetjes Linda

Ps. als je mijn mailadres wilt weten hoor ik dat wel.
 
Hallo Sabine,
Tja, ik woon niet in Tilburg maar in Breda maar wel altijd zin in een praatje. Ik ben zelf 29 en moeder van Emma van 4 maanden. Mocht je toch op zoek zijn naar iemand in de buurt dan kun je ook eens vragen op het consultatiebureau of ze een inloopochtend hebben. Bij ons is die er en dan kun je andere mamma's ontmoeten. Best gezellig zo'n ochtend.

Groetjes van Esther
 
Hoi Sabine,

Ik ben Ilse (28 jr) en ik heb een zoontje Jorn van 16 maanden. Ik woon in tilburg in het centrum (bomenbuurt).
Ik herken jouw verhaal meteen. Ik ben zelf niet iemand die meteen een babbeltje maakt met een onbekende. dus in een speeltuin zie je vaak moeders met elkaar kletsen en ik ben met Jorn aan het spelen en dat is het dan. best jammer.
Zodra iemand tegen mij begint te kletsen is het ook meteen goed en klets ik gezellig mee.

We zullen elkaar misschien hier nog regelmatig spreken.

groetjes Ilse
 
Terug
Bovenaan