Gezocht, jonge moeders in Tilburg die lekker kunnen babbelen

hallo moeders uit de regio,

ik dacht: laat ik ook maar eens eventjes reageren hier. ben nieuw hier op het forum en ook net verhuisd naar een nieuwe buurt waar ik nog niemand ken.
ik ben 29, getrouwd  en mama van ilse die nu bijna 17 maanden is. we wonen sinds een paar maanden in dongen en daarvoor heb ik bijna mijn hele leven in tilburg gewoond. niet ver dus van mijn vertrouwde omgeving maar wel de enige met een kind en met een partner. een heel ander leven dus en oude vrienden hierdoor uit het oog verloren. verder heb ik ook nog 2 jack russelltjes.
het lijkt me erg leuk om met een paar meiden uit de regio in contact te komen en misschien wat leuks wat met de kids te gaan doen.
doordat ik ME heb, ben ik wel beperkt in het (verder weg) gaan, maar dat mag de pret niet drukken. ben verder niet wereldvreemd ofzo.

groetjes miranda
(

vmiranda@lycos.nl

)
 
hoi renske,

als jij het bent van hoe de buggy mee te nemen op de fiets:
tis nog steeds niet gelukt met de buggy hoor. vrees  dat deze niet geschikt is voor op de fiets. is ook best nog zwaar. dus fout voorgelicht door de winkel.

groetjes miranda
 
Hoi Sabine,

Ik ben 31 jaar en heb 2 kinderen, 1 van 20 maanden en een van 2 maanden. Akim en Kalle heten ze. Ik ben getrouwd en woonachtig in Tilburg.
Ik wil best kennis maken, maar stuur dan maar je e-mail naar dit forum dan neem ik wel contact op.

groetjes Vivian
 
Terug
Bovenaan