Gezocht: jonge moeders met plezier in hun werk

Ook al werk ik maar 12 uur in de week, ik geniet er van! Mijn man is dan thuis (ik werk het meest in weekenden) en kan heerlijk van onze zoon genieten. Ik vind het belangrijk dat Ruben ziet dat niet alleen mama maar ook papa werkt en huishouden doet.
Ik werk op een logeerhuis met autistische kinderen. Ik heb daar een opleiding voor dus ik vind het belangrijk dat ik daar ook wat mee doe. Echt heerlijk om thuis even de boel de boel te laten en me te storten op andere dingen en problemen. Het contact met collega ´s vind ik ook heel erg belangrijk. Ik hoor van veel moeders die gestopt zijn met werken dat het ze tegenvalt om de hele dag thuis te zitten en veel denken er over om weer aan de slag te gaan. Dus ook hier een tevreden werkende moeder!

groet,
Jinny
 
Hoi,

Ik ben een jonge mama van 21 en mijn dochtertje is 8 maanden. Ik werk nog niet echt. Ik studeer nog. Hier gaat veel tijd in zitten. Ik doe het met veel plezier. Ik vind het fijn om nog te leren. Natuurlijk zijn er momenten dat ik het niet meer zie zitten. Maar ik vind het lekker om ook buiten huis wat te hebben.
Ik ga over 3 weken beginnen met mijn jaarstage. Ik loop dan 24 uur in de week stage. Ik heb onregelmatige diensten. Ik doe de studie SPH. Ga stage lopen in een logeerhuis voor verstandelijk gehandicapten.
Thuis ben ik dus ook nog druk met verslagen en dat is alleen het lastigste, want met een kindje om je heen kun je je niet zo makkelijk concentreren.

Groetjes Sofia mv Pasqual
 
ik geniet ook van werken. voor ik zwanger werd werkte ik 40 uur, nu werk ik 32 uur in  3 1/2 dag. Ik vind het heerlijk om te werken, tuurlijk af en toe word ik wel is wakker en denk gadver nee he, vandaag geen zin. Maar ik zou ook echt niet full time thuis willen zitten. Ik heb wel meteen ouderschapsverlof opgenomen dus mijn zoon was 6 maanden toen hij naar de creche ging, dat vond ik wel goed zo, daarvoor had ik hem wel erg jong gevonden, en na die 6 maanden thuis was ik ook echt toe aan weer te gaan werken.

groetjes,
lia
 
Terug
Bovenaan