Gezocht: Jonge moeders uit Tilburg of omgeving om gezellige dingen mee te doen!

Hallo mede-moeders,Ik zal me eerst even voorstellen. Mijn naam is Nicole en ik ben 26 jaar. Ik woon samen in Tilburg (centrum) en heb een zoontje van 6 maanden.Ik kom uit Breda, maar tijdens mijn zwangerschap ben ik bij mijn vriend ingetrokken, die al in Tilburg woonde. Tijdens mijn zwangerschap is mijn contract niet verlengd, waardoor ik zonder werk ben komen te zitten. Helaas kwam ik met 33 weken in het ziekenhuis te liggen met zwangerschapsvergiftiging, waar ik nog herstellende van ben (nog steeds snel moe). Helaas heb ik in Tilburg weinig contacten met andere moeders van ongeveer mijn eigen leeftijd. Dat mis ik enorm. Lekker een keer gezellig kletsen, winkelen, lunchen of met de kids iets leuks doen.Ik hoop via deze weg wat andere moeders te leren kennen om samen wat leuke dingen te kunnen ondernemen.
Groetjes Nicole
 
Wat een leuk intiatief!
Ik woon sinds 3 jaar in Valkenswaard, ook ingetrokken bij mijn inmiddels man...
Ik ben 32 (3 mei 33 *zucht*) en heb een dochter van 7...
Ik ben al 4 jaar bezig voor een tweede kindje dus hopelijk gaat dat snel gebeuren
:)

Ik gebied net als jou alles opgegeven om hier te komen wonen en volg een werken-leren studie nu...
Het voordeel is dat mijn dochter naar school gaat, maar daar is het contact met moeders niet vanzelfsprekend dus ook ik heb nog niet veel vriendinnen hier... alles waar ik om geef woont ver weg dus dan maar extra tijd spenderen aan die vriendinnen...

Ik hoop dat je contact legt met iemand!

Alles komt goed
:)

Groetjes,

Annemarie

PS. Je mag me gerust prive een bericht sturen hoor ik help graag of bied een luisterend oor!
 
Hoi Nicole!

Mijn naam is Judith (23), mama van Max (1 maand d). Ik woon in Tilburg en ben ook opzoek naar andere mama's om leuke dingen mee te gaan doen; Ik ben sinds mijn zwangerschap werkeloos en ben de enige in mijn vriendenkring met een jong kindje.

Hoe bevalt Tilburg je? Als je nog interesse hebt, hoor ik graag van je.

groetjes,

Judith
 
Hoi!

Ik ben Mara. Ik woon in Kaatsheuvel en ben mama van een tweeling van 5 maanden. Ik ben ook op zoek naar gezellige moeders in de omgeving.
Stuur me gerust een pb!

Groetjes Mara
 
Hoi mara!
Wat leuk zo dichtbij de efteling!
:-D
Ik ben inmiddels zwanger van mijn tweede kindje... 7 weken bijna...(op 2 dagen na) in mijn omgeving zijn er gelukkig een hoop zwanger inclusief mijn zusje...

Ik hoop dat je wat contact vind!!

Liefs Annemarie
 
Terug
Bovenaan