gezocht moeders boven de 35

hallo,

ik ben op zoek naar moeders of aanstaande moeders van boven de 35 jaar.
Samen met een collega doe ik een onderzoek naar zwangerschap en het krijgen van kinderen. Dit onderzoek is een onderdeel van een landelijk project, dat mede georganiseerd wordt door de GGD. Voor het onderzoek willen wij korte interviews afnemen over hoe mensen zwanger worden, welke belangrijke overwegingen ze nemen voordat ze zwanger worden en of ze de zwangerschap al dan niet plannen.

Het onderzoek blijft anoniem!
ik hoop reactie te krijgen

mvg Birgit

Ik ben op zaterdag 27 september, dus inmiddels al weer 8 weken geleden, moeder geworden van mijn dochter Eva. Het is mijn eerste kindje, het was absoluut gepland, we hebben er lange tijd op moeten wachten, ruim 3 jaar voordat ik zwanger was.
Ik ben overigens zelf net 36, Eva is twee dagen na mijn eigen verjaardag geboren.
Je kan mijn verhaal lezen op mijn weblog: www.hetgrotewonder.web-log.nl.

Alice

Hoi,

Ik ben in oktober 38 jaar geworden en ben nu 26 weken en 3 dagen zwanger van mijn derde kindje. Mijn oudste is 11 en de jongste 8 jaar.
Ik ben uitgerekend op 1 maart 2009.

Groetjes Sandra

In augustus 38 geworden en nu 25 weken zwanger van ons eerste kindje! Het was niet bewust gepland op deze leeftijd zwanger te worden maar we hebben elkaar gewoon pas op latere leeftijd ontmoet en allebei een sterke kinderwens.
Het is dus van harte welkom en als het aan ons ligt is het niet de enige!

Groetjes Macka

Terug
Bovenaan