gezocht moeders boven de 35

Hoi
Ik ben in augustus 37 geworden en ben nu 34 weken zwanger van ons eerste kindje. Na een lange weg (4.5 jaar) in de medische molen ben ik uiteindelijk na de tweede ICSI poging zwanger geworden.
Groetjes Nurse

hallo zwangeren!
allereerst van harte gefeliciteerd!
en bedankt voor de reacties!

graag zou ik een paar vragen willen stellen over zwanger worden en het krijgen van kinderen. wie hier geen bezwaar tegen heeft, kan contact met mij opnemen.

alvast bedankt!
groetjes Birgit

hallo, ik ben 38 jaar en ik ben 7 weken in verwachting van het 3de kindje. In Juli heb ik een miskraam gehad en ben nu hoopvol dat alles goed komt.
Als ik kan meewerken aan het onderzoek, doe ik dat graag!

hoi ik ben ingrid en ben 38 ik ben 5 weken en 2 dagen zwanger van de 5de mijn kinderen zijn 18 17 14 en de jongste is vandaag 5 dec 8 geworden dit kindje is heel erg welkom we zijn al 2 jaar bezig en heb in die tijd 2 keer een mk gehad ik heb thuis nog tegen niemand gezegt ik wil eerst de echo afwachten die ik 24dec krijg en het liefst zeg ik het pas als ik 3 maanden ben het is steeds zo"'n  teleurstelling ook voor die kinderen dus nog even volhouden maar ik ben wel blij dat ik het op deze manier toch nog even verteld heb aan iemand groetjes ingrid

hallo ik ben sandra en zwanger van mijn vierde. ben op 14 februari 2009 uitgerekend en ben toch al weer 43 jaar. mijn eerste kreeg ik toen ik 23 jaar was. de tweede toen ik   27 jaar was. de derde toen ik 39 jaar was.

Terug
Bovenaan