Gezocht!!! tweeling wandelwagen voor kindjes van verschillende leeftijd

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben er pas achter gekomen dat ik zwanger ben van de tweede terwijl mijn eerste nog maar 6 maanden is. (ik ben nu +/- 10 weken zwanger) Dat betekend dat mijn oudste waarschijnlijk nog niet goed genoeg kan lopen als de tweede komt (als ze uberhaupt al loopt) Ik ben nu dus op zoek naar een wandelwagen waar ik één kindje zittend in kan zetten en eentje in de reiswieg. Liefst een wagen waarbij ze achter elkaar kunnen zitten/liggen   en die ik later ook nog voor beiden kan gebruiken als de tweede kan zitten.

Weet iemand waar dit soort wagens te krijgen zijn?
Ik zou er echt enorm mee geholpen zijn.

Groetjes Wanda

Hallo,

Ik weet welke soort wagen jij bedoeld maar is het
geen idee om eens op marktplaats te gaan kijken
staan soms echt gloed nieuwe dingen op!!!
En anders ja ik weet niet waar je vandaan komt
maar babypark zit onder andere in Enter en vlakbij Tiel.
Hebben ze ook een fabrieksdump tegen goedkoper prijzen
een kinder wagen van vorig jaar of die uit de collectie zijn.
Wie weet is dat wat voor je ze hebben ook een internet site
kun je eerst kijken of ze hebben wat je zoek.

Ik hoop dat je er wat mee kunt!!
Suc6 met je zwangerschap en je kleintje.

Groetjes Belinda mama van Marissa bijna 1

hoi wanda

ik ben 27 weken zwanger en heb een baby van 11mnd
dus ik heb het zelfde
ik heb pas een duo wagen van topmark gekocht hij was niet duur ik dacht 230€
de eerste zitting kan helemaal plat en er zit een nestje bij die je daar in kan leggen voor de baby de voorste zitting is dan voor de oudste dan zitten er ook nog twee zonnekappen bij en een grote boodschappen mand onder de wagen
de   de zittingen zitten achter elkaar   want met een wagen naast elkaar kom je bijna geen gewone winkel binnen
succes met het uit zoeken   van een leuke wagen

gr eugenie

Hey Wanda,

Wij hebben ook een wagen van topmark. Wij hebben deze van een collega van mijn man overgenomen. Ons zoontje is 18 maanden als zijn broertje/zusje komt, dus wij hebben hem ook wel nodig! Ik persoonlijk had geen nieuwe gekocht, maar zou idd ook eens op marktplaats gaan kijken.

Succes.

Groetjes Miranda (31 w. 6 d.)

hoi,

op het juni forum heeft iemand een wagen in de aanbieding.
iets voor jou?

groetjes,
debby (35w4d)

Hallo

Op het augustus forum is er ook iemand die er een aanbied!!

succes!!!

lili

Hoi,

Ik heb er ook één in de aanbieding. Een mountain terrain duowagen. Ik zat met hetzelfde 'probleem' als jij; twee dicht op elkaar. De wagen heeft één wiegje en één zitje. Later kun je van het wiegje ook een zitje maken.
De wagen is oersterk en heeft luchtbanden dus je kunt er lekker het bos mee in. Ook had ik in de meeste winkels geen probleem om binnen te komen. Hij past door een standaard formaat deur.

Ik bied hem aan voor 250 euro (nieuw 600) op marktplaats maar over de prijs valt te praten .
Dit is incl. het wiegje, regenscherm én twee hele fijne mummyslaapzakken van Nomad die speciaal voor de wagen zijn gemaakt. Die kun je met de riempjes vastmaken en zijn lekker warm. Je kunt ze ook in de Maxi-Cosi gebruiken!

Laat maar even weten als je interesse hebt!
Groetjes!

hoi!
Ik was zwanger van de tweede toen mijn eerste 7 maanden was. Ik gebruik nu deze wagen:
hij bevalt prima, beide  zitjes kunnen verschillende standen en ik kom overal (net) doorheen. Hij is net zo breed als een rolstoel denk ik. Ze zijn wel ontzettend duur, ook ik heb 'm tweedehands gekocht!
groetjes Stephanie

Terug
Bovenaan