Gezocht!!! tweeling wandelwagen voor kindjes van verschillende leeftijd

hoi hoi,

Op het  JULI forum is iemand die er eentje aanbied voor Euro 25 (mag je hem afhalen in de Lier).

Succes! Groetjes Sylvia

Hoi ik heb een dubbele kinderwagen in de aanbieding voor 25 euro bij interesse is die af te halen in de lier (westland)

Groetjes marianne (mfdvdw@hotmail.com)

Hoi Hoi

Haha ik dacht ook dat ik dat zelfde probleem had. Mijn dochter was 6 maanden oud toen ik erachter kwam dat ik weer zwanger was. Ik ook gaan kijken voor duo wagens, maar wat blijkt bij de eerste controle: ben zwanger van een tweeling!!! (inmiddels 14 weken) Nou heb ik toch mooi een ander probleem qua wagen. Heel veel succes met het vinden van een geschikte wagen

Groetjes Rossi46

hoi,

Ik heb precies hetzelfde. Ben nu bijna 23 weken zwanger van mijn 2e en mijn dochter is nu 11,5 maand. Ze schelen straks 15 maanden. Wij willen een duowagen gaan kopen maar we moeten  nog gaan kijken. Liefst niet al te duur want we hebben vorig jaar een hele dure bugaboo gekocht waar we straks nix meer aan hebben, balen.

gr
Marielle

Hoi,

Ik had hierboven ook al een berichtje geschreven over de duowagen die ik te koop aanbied. Het is de mountain terrain met twee nomadslaapzakjes. Ook heeft hij één wiegje waar je baby al vanaf het begin in kan. Je andere kindje kan er gewoon naast zitten.

De VRAAGprijs is 250 euro maar voor een leuk bod doe ik hem ook weg. Misschien heeft één van jullie er wat aan? Wij hebben er veel plezier van gehad.

Hieronder 3 links naar wat foto's van de wagen:

Foto 1

Foto 2

Foto 3

Groetjes!

Terug
Bovenaan