gezocht: winterjas

hoi,

Ik heb bij de prenatal een jas gevonden van mamalicious. Die was alleen wat duurder, 65 euro. Zit wel erg lekker zo'n positiejas.
Bij de c en a hadden ze ook jassen maar geen positie. Dan moet je gewoon wat maten groter nemen...
succes
 
Bij M&S hebben ze ook nog weleens wat, omdat het grotere maten zijn, kan je buik erin groeien.

Overigens ben ik nu in december uitgerekend, maar bij mijn dochter in maart en moest dus ook hele winter door.
Ik droeg alleen extra fleeche trui, had het door de hormonen veeeelste warm voor een winterjas hihi.

Succes met zoeken
 
Ik zat dus met hetzelfde probleem... Ik heb een heel dik en warm vest gekocht. Geen positievest maar hij rekt heel erg mee. Heb zelf maat M en heb deze in Xl gekocht, zo kan ik lekker erin groeien!
 
ik heb zelf een gaastra jas, een gewone, geen positie, die kon ik de vorige keer eind vd zwangerschap nog aan..
dus je hoeft niet perse een positiejas te hebben, alles je een model koopt dat ruim zit.. kan je hem volgende jaren gewoon weer aan
 
Ik zat vorig jaar met hetzelfde probleem.. Na heel lang zoeken heb ik toch maar een positiejas gekocht voor 69,95. Ik heb geen moment spijt gehad! Ik had het lekker warm en ik zag er ook nog leuk uit. Ik zie wel eens zwangere vrouwen lopen met een veel te kleine jas en naar mijn mening is dat echt geen gezicht.. Ik ben echt niet iemand die veel geld aan kleren uitgeeft, merken zeggen mij niets, maar ik er wel graag netjes bij lopen. En aangezien ik ook geen leuke normale jassen voor weinig kon vinden heb ik dus toch maar een positiejas gekocht. Die zitten toch wel veel lekkerder en mooier! Maar goed, dat is natuurlijk mijn mening.. En ik heb nu het geluk dat ik hem deze winter weer aankan! :D Slimme planning, 2 winters achter elkaar zwanger.. ;)
 
Terug
Bovenaan