<p>Hoi dames! De titel klinkt wel heel dramatisch zo. Toch wilde ik even herkenning zoeken. </p><p>Ik ben normaal iemand de graag gezond eet, dat kost me weinig moeite. Hoewel ik ook graag snoep. Zeker op werk staat vaak iets lekkers en dat kan ik moeilijk laten staan. Gelukkig laat mijn figuur dit prima toe. </p><p>Maar nu, mijn 2e zwangerschap, heb ik echt slechter gegeten dan normaal. En vooral meer! Ik ben nu halverwege, en het 1e trimester was ik echt niet lekker. Dit heeft tot 16 weken geduurt en in die tijd heb ik mezelf meer comfort food gegunt (lees: m&ms, mc Donalds op weg naar huis, koekjes, snoep). Ik merk nu dat ik wel weer gezonder kan eten, maar toch wel 3 dagen per week verval in het 'ach ik ben zwanger, Who cares' gevoel en dan niet 1 handje chocolade pepernoten pak op werk, maar met gemak 6. </p><p>Ik zie het echt al op mijn heupen terug. </p><p>Hoe zit het bij jullie? Kan je jezelf goed inhouden? Hoe doen jullie dat? </p><p>Ik ben echt een beetje bang voor de post-zwangerschaps kilos die ik er nu aan eet. </p>