gezond leven.

Nou ik stop met hetgeen wat niet meer mag als ik een positest in handen heb! ( ik rook niet en drink zelden) Bij mijn 1e hebben we er ruim anderhalf jaar overgedaan en je kunt niet al die tijd alles afzweren omdat je zwanger wilt worden! De gyn zei ook gewoon doen wat je normaal ook doet, lekker van genieten en zodra je weet dat je zwanger bent dan stoppen met hetgeen wat slecht kan zijn! Natuurlijk is roken altijd beter als je je daar gelijk mee stopt!!!!

O ja en ik slik wel gelijk zwangerworden vitamines met foliumzuur enz!! Daar kun je beter gelijk mee beginnen!

Hej, We proberen zo gezond mogelijk te eten. (volgens de schijf van vijf) maar af en toe een frietje gaat er bij mij zeker wel in. Mijn vriend en ik roken beide. Wanneer ik zwanger ben stop ik direct en mijn vriend gaat dan naar buiten;) Foliumzuur heb ik de eerste twee maanden netjes geslikt maar nu moet ik eerlijk bekennen dat ik daar niet zo trouw in ben. Drinken doe ik zelden. Wel probeer ik meer fruit te eten. Of sinaas appels te persen. Die tik je zo weg! Maar s avonds eten wij graag een extratje bitterballetjes of winegums lekkere koeken ook heerlijk! Ik drink geen koffie en zo min mogelijk donkere thee ivm PMS. En probeer zo af en toe nog een stukje te fietsen, voor het geval dat ik beweging te kort kom;).

Hee! Ik drink veeeeeeeeeel minder. Al heb ik deze week een lekkere fles rosé opengemaakt. Ik dacht: als we het dan toch niet, of bijna niet, gaan doen deze maand, kan zo'n wijntje geen kwaad. Ik eet al meer dan een jaar geen blauwaderkaas meer en snoep ook stukken minder (al kun je het niet zien). Mijn vriend rookt stevig door. Ik wil ook niet teveel zeuren, maar laat soms wel een hint vallen. "Als straks die enorme klus op je werk af is, kun je misschien eens stoppen met roken".. Maar veel druk durf ik niet op de ketel te zetten. Een vriendin van mij heeft haar man verboden te roken en te drinken. Hij mocht geen koffie meer, moest wijde boxershorts dragen en koud douchen. En met resultaat: ze is zwanger.

@Gien, hhahaha, nou mijn man zou dat echt niet pikken, maar ja, je moet er wat voor over hebben.

Bedankt meiden. Ik ga dus lekker zo door! Zo slecht deed ik dus neit.

Terug
Bovenaan