gggrrrrrr, mannen

A

Anoniem

Guest

Mannen (mijn man) kunnen toch zo lekker dom doen he.

Ik heb vandaag mijn haren geknipt, een stuk kortten als normaal.

Maar omdat ik krullen heb, krult het omhoog en door de laagjes heb ik nu een mooie volle bos.

Niet overdregen vol hoor. Ik vind het leuk, weer eens iets anders.

En ik draag mijn nieuwe, super leuke, positie spijkerbroek en probeer er leuk uit te zien met mijn buikje.

Komt manlief thuis...zecht: zo schat wat heb jij met je haar gedaan, ha ha. er achteraan roepend: poedel ha ha.

Nou, maar net gedaan alsof ik het niet hoorde.

Gaan we boodschappen doen, doe ik de deur dicht. Roept manlief van achterin de tuin: je lijkt wel een reet van een meter te hebben in die broek!

Dankje schat, probeer er leuk uit te zien met je nieuwe coupe en je mooie broek.

GGGGGRRRRRR.

En nu ligt ie lekker in de bank te slapen na een dag werken, het liefst zou ik nu met een loei grote claxon naast zijn oor hem even goed laten schrikken. Maarja zullen we maar niet doen he.

Zo dit was mijn klaar verhaaltje weer.

Groetjes Anouk

Hoi Anouk,

Het is toch wat met die mannen die van mij zegt soms ook wel eens He bolle maar zolang ze er maar grapjes over maken. Hoever ben je trouwens.
Ik ben zelf nu 22 weken van mijn tweede en bij mij is het ek voetbal al volop aan de gang op dit moment zit het behoorlijk te schoppen niet normaal. Nou geniet van zwangerschap en vooral van je nieuwe broek.

gr.linda

Hahaha

Die van mij vroeg aan me; zwaai eens! Dus ik zwaai. Wat denk je wat ie zegt?

Ja dat zag ik al eerder het flubbert eronder!!! Nou ja zeg! Dat is dus echt een plek waar ik niet dikker ben geworden!!! Grrrrr

Ester

najaa als die dat van mij zou zeggen zou die geeneens langs me in bed mogen liggen, echt een eikelstreek zeg!! je zegt toch niets over het figuur van een vrouw in haar zwangerschap TUURLIJK mag je een geintje maken (samen met elkaar over je gewicht e.d.) maar echt niet op DIE manier hoor, vind het erg ongepast en zou het ook helemaal niet leuk vinden.

Ik zou die toeter maar gewoon lekker doen haha

He meiden, herkenbaar hoor, alleen kende ik die verhalen al van zijn vorige huwelijk en heb ik hem vooraf geinstrueerd vooral complimenteus tegen me te blijven zodra ik zwanger zou zijn, :)

Zijn ex groeide nogal in de zwangerschappen en vroeg hem op een gegeven moment of ie haar nog wel mooi vond. Hij vindt eerlijkheid altijd nogal belangrijk en zei dus: Nou, niet bepaald eigenlijk...
(Nou heb ik haar anderhalf jaar geleden zwanger gezien en met 6 maanden leek ze al hoogzwanger van een tweeling, en doordat ze vocht vasthield, was ze ook niet zo mooi meer, (terwijl ze normaal echt een hele knappe vrouw is), maar goed, ook toen heb ik tegen hem gezegd: Dat denk je dan maar gewoon voor jezelf en dan hou je jezelf maar voor dat het maar voor tijdelijk is en als ik er zo uit ga zien, dan zeg je gewoon dat ik natuurlijk hardstikke mooi ben enzovoort...
Heeft ie braaf beloofd, maar hij is momenteel erg blij dat ik wel mooi zwanger ben, (nouja, we zitten pas op 4 maanden, dus het is nog maar afwachten hoe de rest gaat verlopen, maar OK, :))
Maar goed, gewoon opvoeden die mannen... horken zijn het van zichzelf, :p

Haha zo herkenbaar ja, gisteren lig ik op de bank tegen hem aan en kijk naar mijn buik en duw er een beetje op, flubber, flubber, nou hij lag helemaal dubbel.
Haha jouw buik kan de Wave doen, jaja leuk, maar niet meer toen hij echt dubbel van het lachen lag. En toen zei hij ook nog eens keer "je snoept zeker veel als ik er niet ben" grrrr en dankjewel hoor, ik nog verdedigen dat mijn buik nou eenmaal opzet na het eten enzo.......Zegt ie dat het een grapje is grrrr leuk hoor dat soort grapjes . Zegt ie natuurlijk omdat ie bang is dat ik ga huilen haha want dat doe ik al vrij snel sinds ik zwanger ben. die hormonen toch. Maar goed blijven mannen he? Het is maar goed dat wij vrouwen zwanger kunnen worden en niet onze mannen, want dan zou ik ze weleens willen horen haha

liefs Daantje

Ik zie wel dat ik mazzel heb dat mijn vriend zwangere vrouwen het allermooist vind (die stralen zegt ie) en hij vind wat extra's aan een rvouw haar lijf ook mooi, hij houd niet van skeletten zegt ie dan dus ik denk dat ik extra mazzel hiermee heb, hoe meer zwanger ik was (echt mega buik en heel veel vocht met 30 kilo extra erbij gekomen) hij begon steeds meer te stralen haha en aan het einde van mijn zwangerschap is ons seksleven ook nooit zo goed geweest hihi

Hahahaha, wat kunnen mannen toch een vreselijke eikels zijn he ;)

Ik ben nu ruim 24 weken zwanger en begin het lichamelijk wat zwaarder te krijgen (o.a door bekken erfenis van eerste zwangerschap) en ik wil vertroeteld worden zonder er om te hoeven vragen.. Snap ook wel dat hij moe is na dag werken, maar ik ben ook de hele dag bezig.. dus ik vind dat ik dat als zijn zwangere meisje wel verdien!!

Terug
Bovenaan