gggrrrrrr, mannen

Die kerels.....die denken soms echt dat ze geschenk recht uit de hemel zijn incl. bijbehorend goddelijk lichaam.... Waarschijnlijk vergeten ze ff de spillebenen, bierbuik, haar op de rug enz enz enz.

Heb je gezegd dat je ervan baalde eigenlijk? Wat zei hij ervan?

gr.Ing

Hihi wat heb ik dan een mazzel met mijn vent.

ik vondt het heel erg om dikker te worden, inmidels is dat wel anders.
ben ik zelfs heel blij me me skippiebal buikje :p

En elke dag verteld me vriend me hoe mooi ik zwangre ben en dat geeft me echt heel veel zelfvertrouwen.
hihi en een grapje op zijn tijd kan wel, doe ik ook bij hem over zijn buikje.
maar moet wel leuk blijven.

groetjes margo
28 weken 4 dagen zwanger

whaahah moet we lachen om die mannen hoor...ze doen allemaal hun best maar het komt er gewoon niet lekker uit........
Moet zeggen dat ik er totaal geen last van heb, de mijne staat altijd klaar, zegt allemaal lieve dingen.........MAAR OOK DAT IRRITEERT!
Wil soms gewoon even lekker lelijk doen en even flink tekeer gaan maar krijg er geen reden voor...hahaha.

Groeten

quote: hartenvrouwtjuh reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-06-2008 12:50:21'));

whaahah moet we lachen om die mannen hoor...ze doen allemaal hun best maar het komt er gewoon niet lekker uit........
Moet zeggen dat ik er totaal geen last van heb, de mijne staat altijd klaar, zegt allemaal lieve dingen.........MAAR OOK DAT IRRITEERT!
Wil soms gewoon even lekker lelijk doen en even flink tekeer gaan maar krijg er geen reden voor...hahaha.

Groeten

het is ook nooit goed :p (geintjuh!!)

Terug
Bovenaan