gierende hormonen wat zal dit nou toch zijn arggg??

quote: mama sas reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-10-2006 11:37:24'));

Hoi Linda!

Ik heb vanochtend een zelfde soort draadje gepost.

Ik dacht ook dat je daar nu nog geen last van kon hebben, maar het kan echt hoor! Vorige maand (ik ben heel eventjes zwanger geweest: positieve test, en toch 2 dagen later ongi) was ik niet te genieten! Ik had een humeur als een een donderwolk 2 weken lang! Je hoefde ook maar iets te zeggen en je kreeg een snauw (had ik wel gelijk spijt van, maar ja...)

Nu ben ik ook al misselijk, en heb een zere borst (27 oktober mijn NOD, dus ik kan nog niet testen...)

Maar misschien zijn we wel zwanger!!! Nog even afwachten en dan testen!!!!!! Spannend hoor!

hoi hoi

ergggggg he die hormonen ik kan ook herlijk snauwen en zeg er vervolgens wel sorry op hihihihi dat dan nog net wel lol! jah ik vind het zo spannend wie weet zijn we wel echt zwanger wil het zo graag weten hihihihi. Jij heb eerder je nod als mij spannend hoor.

liefs linda

quote: boli reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-10-2006 12:31:18'));

Hoi Dames,

Mag ik bij jullie op het wachtbankje mee kletsen? Mijn NOD is 30-10, dus rond de zelfde periode.

Gelukkig heb ik geen last van korte lontjes en allerei andere kwaaltjes. Dat zou me nog veel onzekerder maken als ik nu al ben. Voor ons is het de 3e ronde, ik hoop zo op 3x scheepsrecht!

Sterkte dames, laat je niet gek maken door die hormonen hè!

Veel liefs,

Boli

hoi boli tuuuuurlijk mag je mee kletsen ind onze nod ligt dicht bij elkaar spannend he allemaal! ik duim voor je enne 3 x scheepsrecht geloof ik helemaal dus spannend!!!! tja die hormonen daar laat ik me niet door gek maken hihihi

liefs linda

Hoi Linda,

Ik had last van dezelfde klachten en was ervan overtuigd dat ik zwanger was. Maar jammer genoeg kwam die rode duivel toch. Bij mij was het waarschijnlijk het ontpillen. Hopelijk is het bij jou omdat het raak is!
hou je ons op de hoogte?
groetjes

hoi mo

bedankt voor je reactie hoeveel dagen na het stoppen met pil had je hier last van?? ben beneiuwd

liefs linda

Hoi Linda,

Ik had het zo'n twintig dagen na mijn eerste menstruatie dag. Ik was er van overtuigd dat ik zwanger was. Ook snel huilen en snel gepiekeerd. Zere borsten. En toen ik nog overtijd was werd het helemaal zo van zou het dan toch echt. Maar jammer genoeg na een cyclus van 32 dagen kwamen ze toch. Verschrikkelijk balen natuurlijk. Nu deze ronde heb ik wel weer gevoelige tepels en weer wel weemoedig, maar ook verschrikkelijke pijn in mijn onderrug. Dus benieuwd wat dit weer is. Als ik weer een cyclus van 32 dagen heb moet ik ze dinsdag krijgen. Dus weer afwachten geblazen.

groetjes

hoi mo

jeetje mina kan me helemaal voorstellen dat je er zeker van was dat je zw was pffffffff vreselijke domper lijkt mij. Ik hoop niet dat het zo bij mij ook is, het enige voordeel wat ik heb is dat ik niet hoef te ontpillen ik had de mirena en het is bij de mirena zo dat je cycles hetzelfde blijft dus we zullen zien

liefs linda

Hi Lin!!

Hoe is het nu met de waterlanders ????   Hihiihi

Las dat je lekker met vakantie gaat! Ga je ook echt weg??
Lekkerrrr hoor!!

Veel plezier deze week.
Als je niet on line komt zal ik je wel missen denk ik!!

Groetjes Bieb.

heeeeeeeeeeey bieb

jahh ik heb vakantie ik ga een nacht met mannetje naar een hotel op een super de luxe kamer met mega groot bad groot bed 4 gangen diner champagne en ontbijt jammie heb er superrrrr veel zin in, verder gaan we leuke dingen doen met de kleine meid zoals sprookjesbos ballenbak cakjes bakken ed. leuk leuk leuk!

snik snik snik ja zal weinig online zijn maaaaaaar als je wil kletsen mail me dan ik kijk elke dag wel me mail en als ik zie dat je gemaild heb dan reageer ik natuuuuuurlijk terug dussssss wil je kletsen dan zi eik het wel! ik zou het wel leuk vinden als je me via de mail op d ehoogte kan houden weet nu al dat ik het weekend aan je ga denken hihihihi successsss

liefs lin

Terug
Bovenaan