giga bloeding midden in de supermarkt!

Wat fijn dat alles in orde is met je kindje, die heeft je wel even laten schrikken. Maar gelukkig is alles in orde en kan je er gewoon vanuit gaan dat alles goed blijft gaan.

Je heb even een paar heftige dagen gehad zo. En nu lekker gaan genieten van je zwangerschap.

Gr. Ingrid

hoi   meiden,

bedankt voor jullie lieve reacties. ik ben me inderdaad rot geschrokken, nu ik weer thuis ben komt het er pas een beetje uit!

ik moet inderdaad onder behandeling van de gyn nu, in ieder geval tot de 20 weken echo, als ze dan zien dat de placenta mee gegroeid is naar boven toe dan mag ik weer naar de vk, zo niet dan blijft het medisch en loopt het waarschijnlijk uit tot een keizersnee, maar dat zien we dan wel.

astrid, kwam jouw bloeding toen ook door een voorliggende placenta? en hoe kan het dan toch ineens fout gaan, volgens de gyn had het niks met het kindje te maken.??

groetjes janneke

Jeetje Janneke, wat een schrik! Echt een heftig verhaal. Ik hoop dat je van die eerste schrik een beetje bekomen bent. En wat balen dat je nu nog in onzekerheid zit. Ik hoop dat je kindje (en de placenta) goed blijft groeien!

Sterkte!!

Hey Janneke!

Wat een verschikkelijk verhaal!

Wees er wel lichtelijk op voorbereid dat het nog een keer kan gebeuren!!! Maar het heeft in principe niks met het kindje te maken. Normaal gesproken ligt je placenta vast in je baarmoeder maar nu ligt ie dus blikbaar voor je baarmoedermond en heeft daar dus een soort open wond. Als ik jou was zou ik bij de gyn blijven ook al mocht ie weer een beetje omhoog gaan.

Succes verder!

Ester

hoi ester,

ik hou er zeker rekening mee ,..heb vandaag al 100x op de wc gezeten haha. zoalng het met de beeb goed gaat maak ik me niet te veel zorgen, hopelijk gebeurt het de volgende keer alleen niet midden in de supermarkt of welke drukke gelegenheid dan ook.

groetjes

Ik had inderdaad ook een voorliggende placenta.. Bij mij zat er na het bloedverlies ook nog een grote hematoom (zo noemde ze dat geloof ik, iig veel bloed) in mijn baarmoeder. En dat kostte het kindje waarschijnlijk te veel energie.. ;(

Maar wat schrik je je rot dan he?!

Heb je nu nog steeds een beetje bloedverlies of is het gestopt?

Terug
Bovenaan