gipsafdruk maken van zwangere buik???

A

Anoniem

Guest

Hallo allemaal,

Gaan jullie ook een gipsafdruk maken van je zwangere buik???

Ik wel, heb net een pakket besteld, maar ga het pas doen tussen de 30 en 35 weken zwangerschap.

Ik had het van een vriendin van me gezien, en vond dat zo geweldig.
Denk dat ik hem daarna ga beschilderen en dan ophangen op de babykamer.

Een mooie herrinering aan de zwangerschap en de dikke buik.

Liefs Randy
23w+3dgn zwanger

he randy

ik ben lilian   mama van storm* en Daan* weet je nog...? nou ik was dus zwanger dus he...nou verloor ik dus vanmorgen een druppel bloed ..maar met onze voor situatie zijn we gelijk naar t ziekenhuis gegaan   en ja hoor ik kreeg een echo en we zagen geen hartje kloppen.....................
t vruchtje is gestopt met ongeveer 9 weken   en ik heb met 8+3 een echo gehad waarop t hartje duidelijk was...... dus t heeft maar heel even geklopt...er zal wel iets mis zijn geweest [ik snap t wel de natuur stopt t dan.....]ik weet t   maar laat dat dan bij mensen gebeuren die nog niks hebben meegemaakt!!!!
waarom wij nou weer.????
ja ik weet t een op 3 krijgt een miskraam en dit is toevallig.......maar wel kut!!
als ik t goed had gezien ........ heb jij toch ook voor deze zwangerschap eerst nog een miskraam gehad....?hoe ging jij er mee om ...
ik heb een beetje raar leeg gevoel maar dit is veel minder erg{VERKEERD WOORD NATUURLIJK} dan met storm* en Daan* ...maar nu moeten we weer opnieuw beginnen...dat is zo kut!!!! de tijd gaat door en ondertussen ben ik al een jaar zwanger .........raar

liefs lilian
mama van Storm* en Daan*
miskraam negen weken....

he randy

nog een xtje.... sorry van je leuke onderwerp hihi   tuurlijk moet je een gipsafdruk maken is super leuk!!!!genieten genieten genieten!!!!!!!!!

en al die domme onderwerpen van : is roken nou echt zo erg ??????DUH HOE DOM KAN JE ZIJN !!!!!!!!!STOMME MENSEN ZEG

xx lilian

Hallo Randy,

Ik ben kraamverzorgster en zelf ook druk bezig om zwanger te worden zit sinds gisteren in de 11e ronde.
Maar om te reageren op je topic:
Ik had laatst een gezin en daar had een mevrouw met 30 weken zwangerschap haar buik en borsten ook gegipst. Deze had ze op de babaykamer hangen. Hartsikke leuk!!!
Dus ik zou zeggen doen. Is vooral leuk om met een familielid of goeie vriendin te doen.
Ik heb ook al gedacht als ik zwanger raak en alles mag goed gaan ga ik dit ook zeker doen. Het eindresultaat is heel leuk.
Succes ermee en succes met je verdere zwangerschap!!!! Want het is tcoh heel bijzonder. Maar dat weet jij zelf als de beste. (ik heb jou verhaal ooit op dit forum gelezen)
Groetjes Jossie

hey randy.

super leuk idee  zo'n gipsbuik!!!
ik ben al bijna op t einde, lijkt me wel super leuk om dat nog even te doen voordat ik beval hihihi. waar kan je dat eigenlijk kopen? ik heb wel al gips liggen voor een handje en een voetje van de beeb strakjes. ook erg leuk.

liefs, do

Hi Do,

ik heb het besteld op www.bibabebie.nl  duurt 5 werkdagen, ik hoop dat je die tijd nog hebt hahahaha....
anders zou ik even babyzaken bij je in de buurt bellen of die het ook verkopen.

Liefs Randy

hey randy.
bedankt voor je snelle reactie en voor de website.
aan de ene kant hoop ik dat ik dan nog niet bevallen ben omdat het dan zonde van de bestelling is hahaha.
aan de andere kant mag ze heel snel komen van mij, word gek van de voorween hihihi.

nou nogmaals bedankt
en heel veel succes met je verdere zwangerschap :D

liefs, do
39wkn+2 dgn

Hai Randy,

Wat een leuk idee!!
Ik ga er ook maar eens over nadenken denk ik.
Ben benieuwd hoe hij wordt bij jou.

Liefs,
J_J

Terug
Bovenaan