gipsafdruk maken van zwangere buik???

ach ja ziektewet, ik woon hier hahahahaha

heb je het besteld?
Ik hoop dat het optijd is dan, en dat het nog ff op de valreep kan, gewoon puffen onder het inpakken van je buik hahaha

Laat maar ff weten.

Kusje

Ik weet niet of het ook geadviseerd wordt, maar volgens mij is het wel erg handig; je buik en borsten insmeren met vasaline. Dan krijg je hem makkelijker los...

Ik laat geen gipsafdruk maken; zie er al tegen op om hem ergens op te bergen wanneer je overgaat van babykamer naar kinderkamer. Bang dat hij kapot zal gaan. Van ons zoontje heb ik een belly-paint laten maken en daar is een fotoreportage van gemaakt. Je kan ze mooi laten afdrukken (eventueel op kanvas) en het opbergen gaat eenvoudiger.

Veel plezier met de gipsafdruk. Het is heel bijzonder om iets creatiefs met je buik te doen. Je kindje reageert er ook op.

Ja hoor het staat op de site, bij sommige pakketten zit zelf buikcreme bij, maar vaseline kan ook (toevallig was het vandaag ook op tv bij de pfaffs hahaha)

Bellypainting is ook mooi, maar hier in de buurt kan ik het niet vinden en anders heel erg duur, zo ook de fotoreportages.

Die van mijn vriendin is een beetje flexibel gebleven, dus breekt niet snel.
Je moet het zien als een gipsarm of been....
Als onze kleine naar kinderkamer overgaat dan gaat dat ding mee daar aan de kant, of ik (hoop nog een kindje te krijgen hierna) hang de buiken dan op onze slaapkamer....

Hi Randy,

Zag net je reactie op het roken topic, dus ben maar meteen ook hier naartoe gekomen :)) Ik heb bij mijn eerste kindje geen gipsafdruk laten maken. Wij hebben echt veel zooi in huis (hebben ook een vrij groot huis, dus dan ga je nog meer verzamelen....), dus ik wilde er niet nog meer grote spullen bij zetten. Oei, ik bedoel niet dat ik die gipsafdruk zooi vind, hoor. Sorry:)) Maar het is toch best wel een omvangrijk ding. k wilde wel iets tastbaars als herinnering aan mijn ronde buik. Nu is het nichtje van mijn vriend fotografe, en zij heeft een hele mooie reportage van mij en mijn buik gemaakt. We moeten nog steeds es de mooiste foto selecteren en  die laten uitvergroten voor in een mooie lijst. maar eigenlijk hoop ik snel weer zwanger te worden, en dan weer een reportage te laten maken, zodta we bijv twee foto's naast ekaar kunnen hangen.

Succes in elk geval met het createa-en en ben benieuwd naar de foto's!
Saskia

Terug
Bovenaan