gipsen Nynke (terug uit het ziekenhuis)

Hallo

wat een stoer meisje ik hoop dat het resultaat goed zou zijn
Groetjes Monique

aan de foto te zien lijkt ze er gelukkig zelf niet al te veel last van te hebben...

jij veel sterkte ermee meid, want volgens mij was het voor jou lastiger dan voor haar...

groetjes Yvonne

Ik heb denk ik een topic gemist... Wat fijn dat de operatie zo geslaagd is en wat staat dat gips haar stoer!! Kan ze er al een beetje aan wennen??

Die kleurtjes hebben ze leuk gedaan!  Wel jammer van die vieze randen.
Blijft dit gips er 3 maanden op zitten? Of vervangen ze het tussendoor nog? Want in die 3 maanden groeit ze toch ook.

Sterkte! Wat heb je een mooie stoere meid.

groetjes,
Karin

Hoi,
Heb net bij de apotheek Tena lady's gehaald.. om tussen het gips te proppen als luier. En er stond natuurlijk net een vent achter me moest ik om Tena lady's gaan vragen...
En de eerste peopbroek ging goed, we zagen haar poepen en hebben meteen een schone broek gegeven, de poep viel wel tegen het gips aan, stom, stom, maar kon het nog schoonkrijgen, dat belooft wat!!

groetjes,
Daphne

Ach, zielig moppie. Ik hoop dat alles nu goed komt.
Liefs,
Britt en Marie-José

Wat een kleurige beentjes! Hopelijk gaat het dit keer allemaal goed. Spannend hoor, zo onder narcose... Wat zullen de minuten voorbij gekroooooopen zijn.
Succes met de Tena Lady's!

groetjes, Esther

Wow, wat een stoere meid heb je toch. Die zich nu al zo groot weet te houden. Knap zeg. Ik hoop dat het allemaal gaat helpen.
Sterkte ermee.
Groetjes Veerle

Terug
Bovenaan