gister 1e afspraak voor gynaecoloog gemaakt ppff moeilijk!!

Hoihoi

Wat spannend dat het nu allemaal gelijk van start gaat Loesje, ik vond dat destijds een heel dubbel gevoel.

In april ben ik voor het HSG onderzoek geweest en nu alles open is (eierstokken) moeten we het weer een half jaar zelfstandig gaan proberen, dus hoop echt dat het lukt voor november. Zo niet, dan in november/december een kijkoperatie.

Shaliny heel veel succes volgende week in het zh!!!

En Janne, ben jij al weer wat verder of wacht je nog op een afspraak?

Liefs

Hoi amy,

nee, de afspraak is over ruim 2 weken pas. Dan krijgen we hopelijk te horen wat we allemaal gaan doen.

Ik krijg er de laatste maanden steeds meer moeite mee dat het zolang duurt. Nu weet ik dus (pas) 2 cycli dat de kans op een spontane zwangerschap bijna uitgesloten is maar toch hoop ik elke keer weer (zeker omdat we al een kindje hebben, van wie ik heel snel en spontaan zwanger raakte...,

groetjes, janne

Hoi amy,

nee, de afspraak is over ruim 2 weken pas. Dan krijgen we hopelijk te horen wat we allemaal gaan doen.

Ik krijg er de laatste maanden steeds meer moeite mee dat het zolang duurt. Nu weet ik dus (pas) 2 cycli dat de kans op een spontane zwangerschap bijna uitgesloten is maar toch hoop ik elke keer weer (zeker omdat we al een kindje hebben, van wie ik heel snel en spontaan zwanger raakte...,

groetjes, janne

Hoihoi,

Janne ik ben het helemaal met je eens, zelf krijg ik er ook steeds meer moeite mee, je geduld wordt ongelooflijk op de proef gesteld. Elke keer wordt je hoop weer de grond in geslagen, om moedeloos van te worden, maar we zetten door!!! Hoe moeilijk ook.

Wat mij op het moment ook heel zwaar valt is dat mijn schoonzusje wel zwanger is, leuk kamertje, kinderwagen ea kopen. Leuke kleine kleertjes zie ik voorbij komen, dat doet eigenlijk best zeer. Dubbel eigenlijk, want aan de andere kant vind ik het ook super om weer tante te worden.
Het lijkt wel of de hele wereld zwanger is behalve wij!

Hoi meiden,

Hier even een klein berichtje van mij. Ik ben eind augustus bij de gyn geweest. Ze wilde graag een samenlevingstest doen en mijn mans zaad testen. Het laatste was buitengewoon goed, dus daar lag het niet aan. De samelevingstest was ook goed. Alleen bij de echo zag een eitje er wel heel raar uit. Ze zij, dat kunnen twee dingen betekenen of je hebt net een eisprong gehad of hij is gewoon niet goed. Na een bloedtest bleek de waarde dat je een eisprong heb gehad, erg laag. Dus het was een raar eitje.

Ze heeft cloimd voorgeschreven en mijn kuur is net af. Ik heb alleen af en toe last van warmte aanvallen. Volgende week testen of ik hierdoor een eisprong heb geproduceerd. Spannend allemaal.

Meiden, ik zit dus ook in het "circuit", en wachten is echt een schone zaak. Probeer mezelf niet gek te maken. Een hele goeie vriendin vond het zo moeilijk om me te vertellen dat ze zwanger was. Ik ben naar haar toegestapt en gewoon gezegd wat ik voelde. Tuurlijk heb ik een traantje gelaten, van waarom zij wel en ik niet, maar daarbij ben ik ook erg blij voor haar en dat zij dit niet hoeft mee te maken. Ik heb gevraagd of ze "gewoon" over haar zwangerschap moet praten en niet angstig zijn om haar vreugde niet met mij te delen. Dat doet mij alleen meer pijn. We hebben staan huilen en elkaar een goeie knuffel gegeven. Ik weet ooit komt mij tijd dat ik zwanger mag worden. En voor jullie ook. Positief blijven denken is mij remedie.

Groetjes Shaliny

Terug
Bovenaan