Gister 2e IUI gehad

Goedemorgen dames, gister hebben we, ja eigenlijk ik, maar goed, we doen het natuurlijk een beetje samen, de 2e IUI gehad.

We waren super trots, want mijn man had de vorige keer niet zulk goed zaad, 400.000 bewegende cellen, dus veel te weinig, maar toen hadden ze het toch gedaan, omdat we toch helemaal naar het ziekenhuis toe waren gekomen en het is voor ons toch anderhalf uur rijden en ja, wie niet waagt, wint zeker niet, toch?

Maar gister had mijn mannetje dus super zaad, tenminste wij vonden van wel, want na de "opwerking" bleven er 2,4 miljoen bewegende zaadjes over, dus wij waren uiteraard super blij!

Nu zit ik op het bankje en over 2 weken weten we meer..............

Succes allemaal en tot horens,

Groetjes, Pleun

Ha Pleun,

Spannend weer hoor! Ik heb vandaag IUI D-day. Van de eerste keer. Als ik voor morgenochtend niet ongesteld geworden ben moet ik naar het ziekenhuis voor een bloedtest. Voel vanalles rommelen dus heb er weinig vertrouwen in, maar wie weet..

Succes met wachten!

Groeten, Saar

Je hoeveelste IUI heb je gehad? Ik zal ook nog even duimendraaien voor je!

De eerste IUI behandeling had ik echt super veel buikpijn 's avonds, maar nu heb ik nergens last van. De hormonen zullen as. week hun werk wel gaan doen, want dat deden ze vorige keer ook.........zo labiel als de pest!

Succes en tot horens,

Groetjes, Pleun

Hoi Pleun

Ten eerste wil ik je bedanken voor je reactie op mijn verhaal. ik hoop voor je dat het bij jou wel gaat lukken, ben erg benieuwd. Het zag er allemaal zo goed uit op dit forum de laatste tijd. De een na de ander werd zwanger. Het zit dus toch in de lucht.
Ik hoop voor je dat de hormonen niet al te veel gaan spelen deze weken. In ieder geval veel succes en maar hopen op het goeie!!

Gr Roelien

hai Pleun,

Spannend! De vorige iui zaten we ook samen op het 'wachtbankje". En deze keer dus weer.
Ik heb nl 24 april (afgelopen maandag) mijn 5-de iui gehad.

Hoop alleen deze keer dat het voor ons beiden hartstikke raak is.

Succes! Liefs Indy

Hoi Pleun,

Suc6 met afwachten!!!! Wat gaat het eigenlijk snel zeg.
Naar mijn idee schreef je vorige week dat je IUI poging was mislukt. Hopen dat deze meer goeds brengt.

lfs, Kippie.

Hoi,

Heb vandaag m ´n 3e IUI gehad.. dus ook weer wachten tot volgende week maandag.

Mijn mannetje had dit keer ook bijna het dubbele aantal z.cellen dan de vorige keer..
nu ruim 7 miljoen..dus maar hopen dat er toch wel eentje bij zit die toehapt..

Op goed geluk dan maar weer.. en ik zal ook duimen voor de rest..

heeey lieve Pleun!

Wat gaat dat snel zeg bij jullie!!!!! Wow, ik ga duimen draaien als een gek. Bedankt voor je lieve berichtjes op mijn log! Echt super! Hoop zo voor jullie dat het gaat lukken!!!!

Zet m op bikkel!!!!!!!!!

Dikke knuf
Sjan

ps ik herken het labiele enorm!!!! hihihi

Terug
Bovenaan