Hoi meiden, bedankt voor jullie leuke reacties! De tijd gaat echt snel he? Ik heb eigenlijk altijd een cyclus van 26 dagen, dus reken maar uit! Dan ben je dus binnen 4 weken aan de beurt voor de volgende IUI. Dus eigenlijk ben je er iedere week mee bezig. Eerst word je ongesteld dan begin ik op dag 5 met de Clomid tot en met dag 9, op dag 11 ben ik dan naar de gyn geweest voor een Echo en op dag 13 de IUI. Daarna weer wachten tot je ongesteld wordt, om nieuwe pillen, en ja dan gaat het rondje weer van vooraf aan beginnen. Het houdt je dus lekker bezig............
Ik heb inmiddels wel een "medicijn" gevonden om er niet teveel mee bezig te zijn, tenminste, deze maand werkt het, je agenda echt helemaal vol zetten met afspraken, je bent aan het eind van de week wel total loss, maar het verzet wel je gedachten!
Succes allemaal met de onderzoeken, het wachten, het prikken, het slikken, bla, bla, bla en ik ga ook voor jullie duimen hoor!
Knuffel van Pleun
Ik heb inmiddels wel een "medicijn" gevonden om er niet teveel mee bezig te zijn, tenminste, deze maand werkt het, je agenda echt helemaal vol zetten met afspraken, je bent aan het eind van de week wel total loss, maar het verzet wel je gedachten!
Succes allemaal met de onderzoeken, het wachten, het prikken, het slikken, bla, bla, bla en ik ga ook voor jullie duimen hoor!
Knuffel van Pleun