Gister 2e IUI gehad

Hoi meiden, bedankt voor jullie leuke reacties! De tijd gaat echt snel he? Ik heb eigenlijk altijd een cyclus van 26 dagen, dus reken maar uit! Dan ben je dus binnen 4 weken aan de beurt voor de volgende IUI. Dus eigenlijk ben je er iedere week mee bezig. Eerst word je ongesteld dan begin ik op dag 5 met de Clomid tot en met dag 9, op dag 11 ben ik dan naar de gyn geweest voor een Echo en op dag 13 de IUI. Daarna weer wachten tot je ongesteld wordt, om nieuwe pillen, en ja dan gaat het rondje weer van vooraf aan beginnen. Het houdt je dus lekker  bezig............

Ik heb inmiddels wel een "medicijn" gevonden om er niet teveel mee bezig te zijn, tenminste, deze maand werkt het, je agenda echt helemaal vol zetten met afspraken, je bent aan het eind van de week wel total loss, maar het verzet wel je gedachten!

Succes allemaal met de onderzoeken, het wachten, het prikken, het slikken, bla, bla, bla en ik ga ook voor jullie duimen hoor!

Knuffel van Pleun

hallo pleun nou ik hoop echt voor jou dat het goed gaat komen en diet wordt jou 4 keer iui en heb jij ook een kijkoperatie onder moeten gaan bij de derde keer dat moet ik dan wel nou ik hoor het nog wel van jou en heel veel succes hoor   groetjes annebel

Pleun, Indy en Leeuw,

Heel veel succes en sterkte, en dat het maar een mooie ronde mag worden. Lijkt me inderdaad lastig om er niet steeds aan te denken.

Liefs Suusje

Terug
Bovenaan