Gister even weer een traantje gelaten...

A

Anoniem

Guest
Dames, ik denk dat wij doorgaan voor ronde 10.
Gister na het klussen is er iets bloed vrijgekomen (sorry voor de details). Ik was toch wel ff hotel de botel. Heb ff een traantje gelaten en met een knuffel van mijn mannetje in slaap gevallen. Ik ben dus nog niet ongi geworden maar dat zit er dus wel dik in. morgen is zo goed als zeker mijn ongi dag.

Vandaag wel aan gedacht maar voel me niet meer zo down als gister.
Met goede moed gaan we weer verder!!!

Op naar ronde 10

Gr. Leah

Ps: Ga waarschijnlijk in mei een weekje met mijn mannetje mee op de vrachtwagen. We gaan nog even bekijken welke week en dan kiezen we zeker de goeie week uit haha. Heb hem al gewaarschuwd dat ie dan om de dag moet klussen. Nou daar had ie wel de balen van uhmmmm... hahaha

he meid..

klote voor je!!! das echt goed balen... ma ja kop op en gewoon ma weer na de volgende kans...

sterkte meid!!!

liefs cenn

Thanks!!!

We hebben afgesproken dat we voor de ovulatietesten gaan. wil ze wel bestellen maar weet niet zo goed welk merk. hoorde laatst iemand over dat wanneer het de vruchtbaarste dag is er dan een smiley verschijnt in het venster.

Moet maar ff op onderzoek uit... tips zij welkom!!!

Gr. Leah

hihih dat was ik met de smiley!!!!

ik heb laatst ook vh eerst ovulatie testen gebruikt (clear blue,digitale) en elke x kreeg ik rondje,ma als je ovulatie plaats vind krijg je een smiley!!! die had ik ineens... dus die dagen goed bezig geweest.. nod is 12 april dus ff afwachten!!!

ik vind ze wel handig... lekker duidelijk...ma ja ze zijn wel duur...

succes

hahahahaha was jij dat!!! mag ik vragen waar je ze gekocht hebt.

ff wat anders... ben een beetje zenuwachtig. Er is vanmorgen hier in de buurt een ongeluk gebeurd en nou belde iemand mij op dat die gehoord had dat een vriend van mij erbij betrokken was. heb een andere vriend gebeld en die had er nog niets over gehoord maar qua signalement kan hij het wel zijn. zit dus nu op een telefoontje te wachten want hij belt  straks terug. Ik hoop van niet...

Er was een vrachtwagen aan het slingeren en er waren 2 mensen bij betrokken. De ene zegt dat ze zwaar gewond zijn en de ander zegt dat ze dood zijn. Zit hier met een naar gevoel. Ik hoop toch zo dat hij er niet bij is...

x leah

Hoi Leah..

Jeetje wat lees ik nou allemaal...eerst je ongi...  Klote!!!
We weten precies hoe je je voelt....vette teleurstelling weer...
Maar wat dat betreft net als alle nog niet zwangeren onder ons...(want het heerst ook weer een beetje) Op naar de volgende ronde....  en met goede moed ook...
Maar toen las ik over dat ongeluk bij je in de buurt.....En dat daar misschien een vriend van jullie bij betrokken zou zijn..........Weet je inmiddels al meer?
Sterkte in ieder geval! Ik hoop dat het niet zo is....

Liefs Linnepinnie

Hoi Leah,

Ik wil je niet blij maken ofzo, maar als je zwanger bent is je baarmoeder extra doorbloed en kun je ook wat bloed verliezen na het vrijen. Dus zolang je niet ongi bent is er nog hoop.....

Groetjes, Jetje

Hallo,

ik wilde je even (de anderen ook) een hart onder de riem steken. Ik vind het zeer erg voor jullie dat je naar ronde 10 moet maar dat wil zeker nog niet zeggen dat er iets aan de hand is. Bij ons eerste kindje heeft het 18 maanden geduurd en het is op een heel natuurlijke manier gelukt maar soms duurt het gewoon wat langer.

Hopelijke volgende keer   beter! Succes en dikke knuffel.

Kaatje (ronde 3 voor 2de kindje)

Terug
Bovenaan