Gister even weer een traantje gelaten...

quote: Linnepinnie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-04-2006 18:37:23'));

Hoi Leah..

Jeetje wat lees ik nou allemaal...eerst je ongi...  Klote!!!
We weten precies hoe je je voelt....vette teleurstelling weer...
Maar wat dat betreft net als alle nog niet zwangeren onder ons...(want het heerst ook weer een beetje) Op naar de volgende ronde....  en met goede moed ook...
Maar toen las ik over dat ongeluk bij je in de buurt.....En dat daar misschien een vriend van jullie bij betrokken zou zijn..........Weet je inmiddels al meer?
Sterkte in ieder geval! Ik hoop dat het niet zo is....

Helaas is het wel zo... hij ligt op de intensive care en heeft een bloed in zijn hoofd (gehad).
Hij word slapende gehouden. Ben de schrik weer een beetje te boven en ga de knop op positief zetten.   We kunnen alleen maar hopen en hun steun geven.

Gr. Leah

Liefs Linnepinnie

quote: kaatje1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-04-2006 20:38:51'));

Hallo,

ik wilde je even (de anderen ook) een hart onder de riem steken. Ik vind het zeer erg voor jullie dat je naar ronde 10 moet maar dat wil zeker nog niet zeggen dat er iets aan de hand is. Bij ons eerste kindje heeft het 18 maanden geduurd en het is op een heel natuurlijke manier gelukt maar soms duurt het gewoon wat langer.

Hopelijke volgende keer   beter! Succes en dikke knuffel.

Kaatje (ronde 3 voor 2de kindje)

Thanks... Mijn nichtje zong wel eens een liedje (weet niet meer waar die van is).
Hoofd naar boven... borst vooruit.... niemand haalt ons nog meer onderuit...

en zo moeten we maar blijven denken!!!

Gr. Leah

quote: Jetje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-04-2006 19:18:56'));

Hoi Leah,

Ik wil je niet blij maken ofzo, maar als je zwanger bent is je baarmoeder extra doorbloed en kun je ook wat bloed verliezen na het vrijen. Dus zolang je niet ongi bent is er nog hoop.....

Groetjes, Jetje

Ja das waar, maar ik voel me in geen enkel opzicht anders en een bloeding heb ik wel vaker gehad net voor m'n ongi. Wie weet... maar ga er niet meer van uit.

Gr. Leah

Terug
Bovenaan