gister gaf de test positief en nu is alles weg

gister morgen had ik een positieve zwangerschapstestvan morgen word ik wakker en den k oei wat eeen krampen ik ga naar de wc en tja datwas het positieve direct weer negatief ik ben 1 dag echt zwanger geweest balen !!!!!!!! hoe kan het dat ik gister positief ben en nu is alles weg ik voel me echt super klote in het kwadraat wilde me er gister al niet echt blij meemaken en nu mijn nod was maandag en ik kon niet wachten met testen heb ik gister gedaan en nu tja je lichaam is een moeilijk te ontraadselen raadsel als je het mij vraagt maar goed op naar poging 4 over een tijdje dan maar eerst maar eens alles op zijn normale gangetje laten gaan .
heeft iemand dit ook al meegemaakt geef me raad

groetjes kelly

hoi

ja als je het na gaat wel ja gister toen ik de test deed was hij positief dus was ik zwanger en nu niet meer .ik vind het zelf ook zeer verwarrend als ik de test niet had gedaan had ik niet geweten hoe en wat maar nu draait het de zaak wel om ik was zwanger en nu niet meer heel raar en wazig gevoel
groetjes kelly

Hoi kelly
Ik heb dit ook gehad alleen zaten er bij mij twee dagen tussen.. ik was helemaal happy en toen ging ik ineens naar de wc en ja hoor bloedverlies..
Het zat dan al waarschijnlijk gewoon niet goed maar de hormonen geven dan nog aan dat je zwanger bent. ik had toen een paar dagen later ook een negatieve test.. heel raar vond ik dat ook gewoon niet te bevatten eigenlijk. had ik nu maar een week later getest!
Volgende keer test ik niet meer op mijn nod dag maat later denk ik want wilniet weer zo n teleurstelling!
Nu is mijn cyclus ook nog langer deze maand en is het afwachten tot mijn eisprong weer eens komt!
Jij sterkte en succes met de volgende ronde!
Je zou ook nog even kunnen testen morgen ochtend voor de zekerheid..

Gr Sola

hoi sola

gelukkig ben ik dus niet de enige ja voor jouw ook minder maar ik begon al aan mezelf te twijfelen ik had de test al extra 2 dagen na min nod dag gedaan omdat ik al dacht van dat kan toch niet . nou ja ik denk dat die test niet echt nodg is gezien wat er vandaag aan bloeding is geweest heb ik echt niet het vertrouwen dat er nog iets zit . ik vond het vandaag ook zon rare dag ik weet dat het zo moet zijn maar dan nog 1 dag heb je echt gedacht maar ja ac idd op naar de volgende ronde zal idd wel weer raar lopen nu duurt het weer langer ja . we zullen zien jij ook veel succes met jouw ronde hoor het wel hoe en wat
groetjes kelly

Hoi kelly,

Welke test heb je gebruikt. Ik had vorige maand namelijk een predictor vroege test gedaan ( in totaal 6) 2 waren negatief en de andere 4 licht positief. Maar bij de dokter was de test negatief. Ik koop dus nooit meer een predictor want na wat googlen zag ik dat die vaker positief aangaven terwijl je niet zwanger bent.

Groetjes Nancy

hoi Kelly,

het blijkt heel veel voor te komen zonder dat we het merken, omdat we het zien als ongesteldheid.
Dit is het nadeel van vroeg testen. En geloof me je wilt het liever niet weten en het gewoon als ongesteldheid kunnen zien.

Ik ben nu 6 weken verder na men miskraam die ik gekregen heb bij 6 weken zwangerschap.
Ben weer ongesteld en vandaag hoor ik de uitslag van mij hcg, deze was nog steeds te hoog.

Als je van een normale cycles uitgaat zou 8 november mijn nieuwe nod dag moeten zijn.
Ik ga zo ontzettend men best doen om me te beheersen als ik niet ongesteld wordt om pas een week later te testen. puur om de teleurstelling niet te hoeven krijgen.

Ik verwacht dat jou lichaam gewoon doorgaat omdat je deze mk als vrouw normaal nooit zou merken. Wil je wel heel veel sterkte wensen.
Je kan je inlezen op Zwanger worden naar een miskraam, als je toch nog vragen hebt.
Hier zijn genoeg verhalen te vinden, die je wellicht een antwoordt kunnen geven.

succes

gr. nathalie

Terug
Bovenaan