gister gaf de test positief en nu is alles weg

hoi
@nancy ja het was idd een predictor test nu heb ik kruitvat hier liggen voor de volgende keer (wanneer)dat ook mag zijn .wat vervelend trouwens dat je 4 testen die positief aangeven hebt en dan nog niet zwanger bent wat raar ook .
in ieder geval wens ik je ook veel succes voor de komende tijd en dat je snel zwanger mag zijn .

@ nathalie

het is zon raar gevoel nu ik weet niet echt wat ik er mee moet ik had me al ingehouden en niet op de nod dag getest en 2 dagen later dus dat had ik al kunnen uitstellen had ik idd de test niet gedaan had ik er gewoon vanuit gegaan dat ik gewoon wat later was dan normaal maar dat is achteraf alhouwel het gevoel van ongesteld heid toch normaal niet zo heftig is als dit hoor .
ik ga voor je duimen dat je de volgende keer ook gewoon wel echt zwanger bent en zonder iets de 9 maanden vol maakt . ondertussen wacht ik even alles af en dan gaan we ook maar weer klussen
was ook te mooi om in 3 keer oefenen raak te hebben

groetjes en bedankt voor jullie lieve woorden en raad
kelly

Hé meid,

Wat vervelend zeg...ik heb het zelf ook meegemaakt, zat bij mij alleen een week tussen, anderhalf jaar terug had ik op goede vrijdag een positieve test, een week later op vrijdag de 13e een miskraam (ja hoe bijgelovig kan je een mens dan maken...)
Ik heb het er toen wel overgehad met mijn gyn (kan ook met je huisarts) en die raadde een bloedtest aan, aan de hand van de hoeveelheid hcg kunnen ze dan nl bepalen of het idd een miskraam is...

Succes met het een plaatsje geven en de draad weer op te pakken.

liefs mij

dank je wel mij

ik hoop dat het wel weer komt ik had alleen niet verwacht dat het zon gevoel zou zijn maar van de andere kant is het ook goed zo er was iets niet goed anders was het niet zo gegaan ik ga maandag weer naar de dokter en kijken wat zij zegt dan zien we wel weer verder ondertussen griep ik maar lekker uit want die heb ik nu ook gekregen .we gaan gewoon verder we zien wel waar het schip strand
groetjes
kelly

Goeden middag ik heb een vraag mijn dochter heeft gisteren een test gedaan daar stond dat ze 1-2weken zwanger is. vandaag weer een test gedaan die gaf aan niet zwanger .maar ze heeft wel pijn aan haar borten en veel moe in vaak naar de wc .ze had vanmorgen een beetje bloed met afvegen licht bloed kan mij iemand vertelen wel of niet zwanger

Terug
Bovenaan