Gister in ZH beland en vandaag hopelijk meer nieuws

Hoi dames,

ik ben weer lekker bezig.... gisternacht vanaf half 2 veel buikpijnen en overgeven en diarree..... telkens in regelmaat terugkomende harde buiken.... schoot volledig in de stress omdat je nu tussen Nijmegen en zhuis hier inhangt... voor mijn gevoel.... s'ochtends zoon bij de PSZ gebracht, gelukkig was m'n man er ook bij, want ik kwam bijna niet meer in de auto... zo beroerd.... zo'n pijn in m'n buik.... toch zhuis hier gebeld en moest gelijk melden.

Om 0900 uur aan de CTG gelegd, ons beebje doet het prima... buik was wel overprikkeld.... en wat blijkt; ze is WEER 180 graden gedraaid van stuit naar onder... ze lag nl. in Nijmegen weer in een stuit.... en aangezien het natuurlijk een best grote baby al is.... kan dat je lichaam behoorlijk overstuur werken....plus alle stress in m'n hoofd erbij.... darmen zaten ook pijnlijk vol... dus alles deed zooooooo'n zeer.... maar goed.... verloskunde zhuis hier gaf al aan dat ik me niet te druk moest maken en dat het allemaal echt wel goed zou komen.... vandaag hopen we meer te horen.... zou einde van de ochtend of begin van de middag telefonisch contact hebben.....

Wordt vervolgd.....

Ow jeetje, meid, het zit je nu ook niet mee hè. Gelukkig verder niets aan de hand en is alles goed met jullie meisje.
Nou, hopelijk goed nieuws dan dadelijk!

x

Hey meid,

Wat spook je toch allemaal!!!
Dat draaien zeer doet weet ik nog van de vorige zwangerschap.
Probeer wel te ontspannen en rustig te zijn, want je brengt het ook op baby over hé!
Makkelijker gezegd dan gedaan geloof ik.

Heb je al wat gehoord onder tussen????

Succes en hou je haaks.

Liefs Rianne

Hey lieverd!

Kop op he, kan me voorstellen dat je nu helemaal op en top gestrest bent. En dan is het moeilijk om te ontspannen! Heb je ondertussen al wat gehoord?
Wij zijn er hier voor je en ik houd het in de gaten!
Dikke knuf, nog even volhouden, maar je hebt t wel zwaar voor je kiezen!

Liefs

Terug
Bovenaan