Hoi Hoi,
ja, ik heb wel wat gehoord ja.... dat het streekzh me hier niet wil hebben en dat ik echt beter door kan gaan voor het Nijmeegse.... dus alle beloften die hier gedaan zijn worden ingetrokken... dus maandag weer in gesprek met Nijmegen; om toch ook duidelijk daar te krijgen dat juist dankzij die beloften hier in het streekzh ik zwanger ben geraakt en dat alles nu op losse schroeven staat onder het mom van "bij weeen en ontsluiting toch normaal zien te bevallen"... hoe rot het ook klinkt; als dat was gezegd voor dit kindje was verwekt dan was ik niet meer zwanger geraakt... en dan moet ik weeeeeeeeeeeeer onwijs huilen omdat het dan net is of dit kind niet supergewenst is... want dat is ze wel!!!!!
Dat hij niet met 37 weken wil opereren begrijp ik... maar laat me in godsnaam niet vol in de bevalling moeten duiken want ik raak al in paniek als ik eraan denk.... daarnaast nog een onwijs "toffe" speech van ons mam gehad over "realisme, de natuur z'n gang laten gaan, het niet alles af kunnen timmeren in je leven, dat je leven niet pijnloos zal verlopen... oh ja, over onnodige paniekzaaierij.... ." dus toen had ik 'm helemaal hangen... daar kom je dan ook niet met tegenargmenten mee op het goede adres; ik was het dan ook moe.... heb heel zwak afgehaakt onder het mom van "best, je hebt helemaal gelijk... ik moet ophangen, heb nog een lijntje"....ik voel me depri... en zie het allemaal niet meer zitten op het moment...
hoe lief iedereen ook voor mijn schijnbaar "onrealistische" ikke ben....