Gister in ZH beland en vandaag hopelijk meer nieuws

Hoi Hoi,

ja, ik heb wel wat gehoord ja.... dat het streekzh me hier niet wil hebben en dat ik echt beter door kan gaan voor het Nijmeegse.... dus alle beloften die hier gedaan zijn worden ingetrokken... dus maandag weer in gesprek met Nijmegen; om toch ook duidelijk daar te krijgen dat juist dankzij die beloften hier in het streekzh ik zwanger ben geraakt en dat alles nu op losse schroeven staat onder het mom van "bij weeen en ontsluiting toch normaal zien te bevallen"... hoe rot het ook klinkt; als dat was gezegd voor dit kindje was verwekt dan was ik niet meer zwanger geraakt... en dan moet ik weeeeeeeeeeeeer onwijs huilen omdat het dan net is of dit kind niet supergewenst is... want dat is ze wel!!!!!

Dat hij niet met 37 weken wil opereren begrijp ik... maar laat me in godsnaam niet vol in de bevalling moeten duiken want ik raak al in paniek als ik eraan denk.... daarnaast nog een onwijs "toffe" speech van ons mam gehad over "realisme, de natuur z'n gang laten gaan, het niet alles af kunnen timmeren in je leven, dat je leven niet pijnloos zal verlopen... oh ja, over onnodige paniekzaaierij.... ." dus toen had ik 'm helemaal hangen... daar kom je dan ook niet met tegenargmenten mee op het goede adres; ik was het dan ook moe.... heb heel zwak afgehaakt onder het mom van "best, je hebt helemaal gelijk... ik moet ophangen, heb nog een lijntje"....ik voel me depri... en zie het allemaal niet meer zitten op het moment...
hoe lief iedereen ook voor mijn schijnbaar "onrealistische" ikke ben....

Sunny, dit had ik toch niet verwacht en gehoopt voor je zeg.
Jeetje, wat een ***situatie. Je zou nu nog moeten genieten van de laatste weken van je zwangerschap en deze niet zo door moeten brengen.
Tuurlijk is je meisje super gewenst, maar ik snap wel dat je nu heel erg tegen de bevalling op ziet (wat ik uit je verhaal allemaal kan opmaken, want het hele verhaal ken ik natuurlijk niet).
Ik vind het zó belachelijk en zó ontzettend stom dat je zo niet serieus genomen wordt in beide ziekenhuizen. Met wie heb je toen die afspraken eigenlijk gemaakt? Met de gyn waar je vandaag een gesprek mee hebt gehad? En wat zeggen ze daarvan dan? Ja jammer of wat?? En waarom kun je niet bevallen in het streekziekenhuis en moet je persee naar Nijmegen?

Tja, je moeder wil je natuurlijk ook alleen maar helpen neem ik aan. Alleen had je nu geen behoefte aan die woorden maar aan wat steun. Soms kan het ook helpen om een keertje "kom op, wees sterk" te zeggen, maar soms heeft dit ook geen zin. Je zult er idd door moeten, je kan nu niet meer terug... Maar makkelijk en leuk is wel iets heel anders. Ik heb echt wel met je te doen.

Ik hoop zo erg dat je nog met een goed gevoel de bevalling in kan gaan straks... en dat je achteraf toch met een goed gevoel kan terug kijken.
En dat je nog kan genieten van de kerst en deze gezellig samen met je gezin kan doorbrengen!

In ieder geval een hele dikke knuffel vanuit hier.

Meisje toch, ook vanuit hier eerst een hele dikke knuffel!!!!!!!
Ik kan me voorstellen dat je niet op zo een bemoedigende preek zit te wachten van je moeder. Je wil graag dat ze met je mee huilt en met je mee denkt enzo... en niet het tegenovergstelde!

Kun je idd niet terig gaan naar je eigen VK in het streekziekenhuis en het hele verhaal daar nog eens bespreken. Of naar het academisch ziekenhuis gaan en een andere gynaecoloog vragen. Gewoon voor jezelf om te kijken of ze je wat kunnen bieden? Misschien denken zij er anders over?!

Het komt goed al kan ik me voorstellen dat je nu juist niet geloofd dat het ooit goed komt. Ik ken iemand die eiste gewoon dat ze een keizersnede kreeg anders zocht ze wel iemand anders die het deed! Probeer nog een keer op je strepen te gaan staan! Hoe moeilijk ook! Maak je verhaal nogmaals duidelijk. Lukt dit niet mondeling, doe het dan schriftelijk en begin bij het begin. Schrijf al je twijfels en angsten op! (sowieso wel goed om te doen hoor!)

Meis als je wil praten mail me dan of doe het op het forum! Wij steunen je!!

Liefs!

Zit er zelf nu ook effe helemaal door heen...
Bah bah...
En er moet nog zoveel gebeuren, alle spullen moeten van zolder gehaald worden...
Het is hier een klerezooi...
Moet ook echt oppassen dat ik niet doordraai...

Wil het voor donderdag in orde hebben want dan moet ik weer naar de gynaecoloog toe.
En dan die stomme feestdagen er tussen door...
Iedereen is in een top humeur, nou ik dus lekker niet...
Mag ook niet veel hebben met mijn dieet ivm de suiker....
Dus ja wat moet ik dan doen om me te troosten...

Meid kop op, en volgend jaar is dit allemaal opgelost.... toch???!!!!!

Ga weer liggen....

Bah bah...
En er moet nog zoveel gebeuren, alle spullen moeten van zolder gehaald worden...

Wil het voor donderdag in orde hebben want dan moet ik weer naar de gynaecoloog toe.

Ga weer liggen....

Bah bah...

Ga weer liggen....

Bah bah...

Ga weer liggen....

Terug
Bovenaan